Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:285874
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  ASV prezidenta vēlēšanas – interneta plašo iespēju apliecinājums    4
  Internets kā priekšvēlēšanu kampaņas finansējuma avots    4
  Internets – lēta, bet iedarbīga reklāmas vide    7
  Politisko partiju priekšvēlēšanu kampaņu reklāmas sadalījums 9. Saeimas vēlēšanās Latvijā    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

IEVADS

Tā kā iepriekš studēju Datorzinātņu bakalaura studiju programmu Latvijas Universitātes Fizikas un Matemātikas fakultātē, kā arī ikdienā strādāju interneta ziņu portālā, bet šobrīd studēju Komunikācijas zinātni, tad man tuva tēma ir internets un citi elektroniskie mediji.
Tādēļ kā savu referāta tēmu izvēlējos „Interneta nozīmi 56. ASV prezidenta kandidātu priekšvēlēšanu kampaņās”, un referātā apskatīšu interneta kā medija un finansējuma avota lomu Amerikas Savienoto Valstu 56. prezidenta vēlēšanu priekšvēlēšanu kampaņās.
Sakarā ar to, ka ASV prezidentu pastarpināti (katram ASV štatam ir piešķirts noteikts balsu skaits, un tā elektorāti atdod savas balsis par attiecīgajā štatā uzvarējušo kandidātu) ievēl tauta, arī ASV ļoti liela uzmanība tiek pievērsta prezidenta kandidātu priekšvēlēšanu kampaņām, un šis gads ir īpašs ar to, ka prezidenta vēlēšanās uzvarējušais demokrātu kandidāts Baraks Obama, kurš 20. janvārī kļūs par pirmo afroamerikāni, kas ievēlēts ASV prezidenta amatā, savā priekšvēlēšanu kampaņā galveno uzsvaru lika uz internetu un televīziju. Ja līdz šim priekšvēlēšanu kampaņās politiskie spēki galvenokārt reklamējās drukātajos medijos, radio un televīzijā, tad tagad arī internets ir uzskatāms par ievērojamu mediju.
Tomēr, kamēr ASV prezidenta amata kandidāti Baraks Obama un Džons Makkeins saprata interneta kā medija nozīmi priekšvēlēšanu kampaņā, politiskās partijas Latvijā iepriekšējās vēlēšanās internetu ir lietojušas mazaktīvi. Tādēļ referāta noslēgumā aplūkošu arī situāciju Latvijā pirms šogad gaidāmajām Pašvaldību un Eiropas Parlamenta vēlēšanām. Manuprāt, partijām Latvijā ir laiks internetam pievērst ļoti lielu uzmanību, jo saskaņā Latvijas Interneta asociācijas prognozi, mūsu valstī internetu 2008. gada sākumā regulāri (vismaz reizi nedēļā) lietoja jau 63% iedzīvotāju(1) .

ASV prezidenta vēlēšanas – interneta plašo iespēju apliecinājums

Referātu iesākšu ar ieskatu 2008. gadā notikušajās ASV prezidenta vēlēšanās, kurās uzvaru svinēja demokrātu virzītais kandidāts Baraks Obama. Šīs bija jau 56. ASV prezidenta vēlēšanas, un tās vēsturē ieies kā pirmās vēlēšanas, kurās ļoti liels uzsvars tika likts uz interneta lietotājiem, tādēļ viens no lielākajiem ASV tehnikas portāliem Gizmodo.com šīs vēlēšanas jau ir paspējis nosaukt par pirmajām interneta vēlēšanām(2) .
Baraka Obamas sabiedrisko attiecību speciālisti izveidoja nenoliedzami ļoti progresīvu kampaņu, taču progresīvs bija ne tikai plašais elektronisko mediju (pārsvarā interneta un televīzijas) pielietojums priekšvēlēšanu kampaņā, bet arī veids kā Obama ieguva līdzekļus vērienīgās kampaņas īstenošanai – par to plašāk referāta nākamajā apakšnodaļā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1129109
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register