Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520111
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.08.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Informāciju tehnoloģiju, skaitļošanas tehnikas un lietišķas matemātikas vētraina attīstība pēdējos gados bagātināja mārketinga sistēmu, padarīja to iedarbīgāku un efektīvāku, kas atrada savu atspulgu uz patēriņa dinamikas lokanības paaugstināšanās reaģēšanu. Mūsdienu mārketinga sistēmu efektivitāte nodrošina ar noietā tīkla mūsdienu metožu pielietojumu uz automatizētās informācijas apstrādāšanas bāzes. Jaunu informatīvu tehnoloģiju ieviešanas procesi izrāda atsevišķa uzņēmuma darbības iespaidošanu visās sfēras.
Viens no jauninājumiem korporatīvās informatīvās tehnoloģijās izpaužas tā, ka saistība ar Internetu, kura radīšanas ideja noslēdzas tajā, ka top lokāls tīkls, kas ļauj saņemt piekļūšanu pie informācijas elektroniskā vidē. Šajā gadījumā menedžeriem darbā ar klientiem rodas iespēju sasaistīties ar IS un saņemt visu informāciju daudzumu, kurš viņš nepieciešams.
Dotā darba mērķis ir Interneta un specializēto informatīvo sistēmu pielietojuma tehnoloģiju izmantošanas iespējas pētījums iekšfirmas procesos un komunikācijās mārketinga instrumenta kvalitātē, kā arī interaktīva instrumenta kvalitātē reklāmā un dažos komerciālos uzņēmuma darbības veidos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register