Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Interneta servisa risinājumu analīze-
Interneta servisa risinājumu analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | STARPTĪKLU MODEĻA ANALĪZE | |
1.2. | Kas ir internets? | |
1.2. | Interneta vēsture | |
1.3. | Interneta izaicinājumi | |
1.4. | Atvērto sistēmu sadarbības modelis (OSI) | |
1.5. | Protokoli | |
1.6. | Sakari starp sistēmām OSI modelī | |
1.6.1. | OSI modeļa Fiziskais slānis | |
1.6.2. | OSI modeļa Datu Posma slānis | |
1.6.3. | OSI modeļa Tīkla slānis | |
1.6.4. | OSI modeļa Transporta slānis | |
1.6.5. | OSI modeļa Sesijas slānis | |
1.6.6. | OSI modeļa Pasniegšanas slānis | |
1.6.7. | OSI Lietojumslānis | |
1.7. | Starptīklu adresācija | |
1.7.1. | Datu posma slānis | |
1.7.2. | MAC adreses | |
1.7.3. | Tīkla slāņa adreses | |
1.8. | Plūsmas kontroles pamati | |
1.9. | Kļūdu pārbaudes pamati | |
1.10. | Multipleksēšanas pamati | |
1.11. | Standartu organizācijas | |
2. | PLAŠA MĒROGA TĪKI (WAN) UN LOKĀLIE TĪKLI (LAN) | |
2.1. | WAN tehnoloģijas | |
2.2. | Kas ir WAN? | |
2.3. | Divpunktu pieslēgumi (Point-to-point links) | |
2.4. | Ķēžu komutācija (Circuit switching) | |
2.5. | Pakešu komutācija (packet switching) | |
2.6. | WAN virtuālās ķēdes | |
2.7. | WAN iezvana servisi | |
2.8. | WAN ierīces | |
2.8.1. | WAN komutators | |
2.8.2. | Pieejas serveris (Access server) | |
2.8.3. | Modems | |
2.8.4. | CSU/DSU | |
2.8.5. | ISDN termināļa adapteris | |
2.9. | LAN tehnoloģijas | |
2.10. | Kas ir LAN? | |
2.11. | LAN protokoli un OSI modelis | |
2.12. | LAN mēdiju pieejas metodes | |
2.14. | LAN topoloģijas | |
2.15. | LAN ierīces | |
3. | „Microlink Data” interneta servisa risinājumu analīze | |
3.1. | Iezvanpieejas risinājumi | |
3.1.1. | Iezvanpieejas vēsture | |
3.1.2. | 33.6 kbps iezvanpieejas tehniskais risinājums | |
3.1.3. | Balss datu pārraide ciparu telefonu tīklā | |
3.1.4. | 56 kbps iezvanpieejas tehniskais risinājums | |
3.1.5. | ISDN tehniskai risinājums | |
3.2. | DSL risinājums | |
3.2.1. | DSL vēsture | |
3.2.2. | ADSL tehniskais risinājums | |
3.3. | Internets caur kabeļtelevīziju | |
3.3.1. | Kabeļinterneta Vēsture | |
3.3.2. | FAO Tehniskais Risinājums | |
3.4. | Radiopieslēgumu risinājumi | |
3.4.1. | Aironet vēsture | |
3.4.2. | Aironet tehniskais risinājums | |
3.4.3. | SAF Iekārtas | |
3.4.4. | SAF Tehniskais risinājums | |
3.4.6. | LMDS tehniskais risinājums | |
4. | Interneta servisa risinājumu analīze klientam | |
4.1. | Interneta servisa risinājuma izvēle | |
4.2. | Iezvanpieejas analīze | |
4.3. | Pastāvīgo pieslēgumu analīze |
Darba izstrādes gaitā nepieciešams analizēt interneta servisa un starptīklu risinājumus. Lai saprastu interneta servisa risinājumu vietu tīklu uzbūves arhitektūrā, nepieciešams analizēt Starptīklu modeļa standartus, kā arī lokālo un plaša mēroga tīklu arhitektūras pamatprincipus un risinājumus.
Darba gaitā jāanalizē konkrēti kompānijas Microlink Data piedāvātie interneta servisa risinājumi, kā arī jāizstrādā palīgs lietotājam optimāla starptīklu risinājuma izvēlē.
Pirmie tīkli bija laikdalības tīkli, kas izmantoja lieljaudas datorus, tā saucamos mainfreimus (eng. Mainframe) un tiem pieslēgtus termināļus. Laikdalība ir mainfreima procesora laika dalīšana starp tam pieslēgtajiem termināļiem. Šādas vides implementēšanai tika izmantotas divas IBM izstrādātas arhitektūras
• System Network Architecture (SNA);
• Digital’s network architecture.
Lokālie tīkli attīstījās līdz ar personālo datoru attīstību. Lokālie tīkli, pazīstami ar nosaukumu LAN (eng. Local Area Network) lāva vairākiem lietotājiem salīdzinoši nelielā ģeogrāfiskā platībā apmainīties ar failiem, ziņojumiem, kā arī piekļūt pie koplietojuma resursiem, tādiem kā, piemēram, failu serveri.
Teritoriālie tīkli, pazīstami kā WAN (eng. Wide Area Network) savieno lokālos tīklus izmantojot telefona līnijas, radiosakarus, vai jebkura cita veida mēdijus, tādējādi savienojot ģeogrāfiski nodalītus lietotājus.
Mūsdienās ātrdarbīgi lokālie tīkli un komutējamie tīkli (switched networks) tiek plaši pielietoti, galvenokārt tādēļ, ka tie strādā ļoti lielos ātrumos un atbalsta aplikācijas, kas prasa liela ātruma joslas caurlaidību, tādas kā, piemēram, balss un videokonferences.
Internets parādījās, kā risinājums trijām atslēgproblēmām:
• izolēti lokālie tīkli;
• resursu dubultošanās
• tīkla pārvaldības trūkums
Izolēti lokālie tīkli nepieļāva elektronisku komunikāciju starp attālinātiem ofisiem un departamentiem. Resursu dubultošanās nozīmēja to, ka vienu un to pašu aparatūru un programmatūru, kā arī cilvēkresursus bija nepieciešams izdalīt katram atsevišķam ofisam vai departamentam. Tas viss kopā nozīmēja, ka nepastāv centralizētas tīkla pārvaldības un problēmu risināšanas metodes.
Veidot labi funkcionējošu internetu nav viegls uzdevums. Jāsaskaras ar daudziem izaicinājumiem dažādās jomās. It īpaši savienojumu, drošuma, tīkla pārvaldes un elastības sfērās. Katra no šīm sfērām ir atslēga, lai izveidotu lietderīgu un efektīvu interneta tīklu.
Viens no izaicinājumiem ir savienot dažādas sistēmas, kas izmanto atšķirīgas tehnoloģijas. Piemēram, dažādas savienojumu puses var izmantot dažādus mēdijus vai arī darboties dažādos un mainīgos ātrumos.
Cits nozīmīgs apsvērums ir servisa drošums. Gan individuālie lietotāji, gan atsevišķas organizācijas ir atkarīgas no drošas un stabilas iespējas piekļūt tīkla resursiem, tādēļ tīkla pārvaldībai ir jābūt tendētai uz droša servisa izveidi jebkuras tādas vides veidošanā.
Tīkla pārvaldībai ir jāgarantē centralizēts atbalsts un risinājumi problēmsituāciju gadījumos. Konfigurācijai, drošībai, veiktspējai kā arī citiem aspektiem jābūt adekvāti adresētiem uz internetu, lai tas darbotos gludi.
Elastības sfēra attiecas uz tīkla attīstību, jaunu tehnoloģiju savietojamību ar esošām, jaunu aplikāciju atbalsts uz pastāvošiem tehniskajiem risinājumiem, kā arī jaunu servisu ieviešanas iespējām.…
Darba izstrādes ievadā ir apskatīti interneta uzbūves principi, pamati, tos reglamentējošie ISO standarti un plaši pielietojamo tehnoloģiju un metožu kopumi. Pats darbs ir balstīts uz interneta servisu risinājumu pētīšanu, teorētisko bāzi un analīzi. Pārsvarā ir apskatīti tā saucamie pēdējās jūdzes risinājumi.Starptklu modeļa analīze. Plaša mēroga tīkli(WAN) un lokālie tīkli(LAN). Interneta servisa risinājumu analīze klientam.
-
Biznesa vadības sistēmas "Microsoft Dynamics AX" ieviešana SIA "X"
Research Papers9 Computers, Consumer Electronics, Business, Management
- Interneta servisa risinājumu analīze
- Tarifu apraksts un analīze Amadeus sistēmā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Interneta servisa risinājumu analīze
Research Papers for university28
-
Lēmumu analīzes metodes
Research Papers for university8
-
Interneta drošības problēmas
Research Papers for university8
-
Statistisko datu analīze un apstrāde
Research Papers for university28
-
Risinājumu algoritmizācija un programmēšana. Datu bāze tūrisma aģentūrai
Research Papers for university15