Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Internetā sniegto pakalpojumu specifika-
Internetā sniegto pakalpojumu specifika
Research Papers41 Computers, Consumer Electronics, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | INTERNETA VĒSTURE | 5 |
2. | INTERNETA LIETOTĀJI | 6 |
3. | ADREŠU VEIDOŠANA INTERNETĀ | 9 |
4. | INTERNETA PIESLĒGUMA VEIDI | 10 |
4.1. | IEZVANPIEEJA | 10 |
4.2. | PASTĀVĪGAIS INTERNETA PIESLĒGUMS | 11 |
4.3. | DELFI PIESLĒGUMS | 12 |
4.3.1. | Delfi 900 | 12 |
4.3.2. | Stundu pieslēgums | 13 |
4.3.3. | Interneta pieslēguma komplekts delfi Latvija | 13 |
4.3.4. | Delfi Ultra DSL | 14 |
4.3.5. | Flame Rely | 15 |
4.3.6. | LMDS | 15 |
4.3.7. | Interneta pieslēguma komplekts Navigators | 16 |
4.3.8. | Delfi biroja pieslēgums | 16 |
4.3.9. | PRO Interneta pieslēgums | 17 |
4.3.10. | Profesionālais radio pieslēgums | 17 |
4.3.11. | Virtual Privat Network | 19 |
5. | IESPĒJAS, KURAS SNIEDZ INTERNETS | 20 |
5.1. | ELEKTRONISKAIS PASTS | 21 |
5.2. | VISPASAULES TĪMEKLIS (WORLD WIDE WEB) | 21 |
5.3. | RADIO UN TELEVĪZIJAS STACIJAS INTERNETĀ | 22 |
5.4. | IRC – INTERNETA PĻĀPĀTUVE | 22 |
5.5. | INTEREŠKOPAS | 23 |
5.6. | DATORSPĒLES | 24 |
5.7. | INFORMĀCIJAS MEKLĒŠANA INTERNETĀ | 24 |
5.8. | DARBA MEKLĒJUMI INTERNETĀ | 25 |
6. | MODERNAS ATTIECĪBAS TIRDZNIECĪBĀ | 28 |
7. | E-IZGLĪTĪBA | 31 |
8. | INTERNETS UN MĀRKETINGS | 34 |
9. | REKLĀMA INTERNETĀ | 36 |
10. | LATVIJAS REKLĀMA INTERNETĀ | 41 |
11. | KONKURENCE TELEKOMUNIKĀCIJĀS | 43 |
12. | INVESTĪCIJU PĀRVALDE INTERNETĀ | 44 |
13. | INTRENETTĪKLS UN MOBILAIS TELEFONS | 46 |
14. | IEPIRKŠANĀS INTERNETĀ | 47 |
14.1. | VEIKALA IZVĒLE | 48 |
14.2. | MĀRKETINGS | 49 |
14.3. | GARANTIJAS STANDRATI UN PREČU APMAIŅA | 49 |
SECINĀJUMI | 51 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 52 |
Internets – tas ir uzņēmējdarbības veids, kas prasa rūpīgu mārketinga tirgus analīzi, lai sasniegtu maksimālus rezultātus. Pašlaik jaunu peļņas avotu meklējumos e-biznesa uzņēmumi ir spiesti mainīt savu stratēģiju. Par daudziem pakalpojumiem, kuri agrāk bija bezmaksas, tagad būs jāmaksā. Preču un pakalpojumu piedāvājumu metodes maksas noteikšanā par līdz šim brīvi pieejamiem labumiem ir visdažādākās. Vairākus gadus daudzas Tīkla tirdzniecības vietas piedāvājas ierobežotus pakalpojumu un satura apjomus bezmaksas. Piesaistot lietotāju interesi ar bezmaksas produktu, tirgotāji cerēja, ka tie pāries uz maksas versiju. Iespējams, nākotnē daudzu Tīkla vietu piedāvāto pakalpojumu bezmaksas versijas kļūst arvien trūcīgākas.
Ne visa Internetā pieejamā informācija ir kvalitatīva. Tāpēc jāsaprot, ka par kvalitāti ir jāmaksā. Tā kā Tīkla lapu īpašniekiem steidzami jāatrod jaunas iespējas gūt peļņu, turpmāk ir paredzams, ka būs jāmaksā par pakalpojumiem un Tīkla saturu kas līdz šim bijis bez maksas. Var pieaugt arī abonējamo pakalpojumu skaits, un iespējams tiks ieviesta mikromaksājumu sistēma.
Aktīvā konsolidācija kabeļu modemu industrijā un neatkarīgo DSL pakalpojumu sniedzēju skaita nepārtrauktā samazināšanās nozīmē, ka konkurence platjoslas interneta piekļuves tirgū samazinās. Tas savukārt liecina par augstākām cenām un zemāku apkalpošanas līmeni.
Viena no lieliskākajām Interneta īpašībām ir tā spēja samazināt attālumus un likvidēt politiskās robežas.
…
Internets ir globāls datortīkls, kuram var brīvi piekļūt jebkurā civilizētā valstī. Taču internets nav vienīgais globālais datortīkls. Ir arī citi globālie datortīkli, piemēram, FidoNet un ArcNet, kuriem arī var piekļūt visā pasaulē. Internets ir populārākais no šiem tīkliem.[1] Internets aptver visa veida informāciju, kas ir pieejama katram datorlietotājam visā pasaulē. Internets tā ir virtuāla pasaule, to var pielīdzināt milzīgai valstij ar vairākiem miljoniem iedzīvotāju, saviem likumiem, bankām, skolām, pastu, tirdzniecību, spēļu biznesu. Vārdu sakot, internetā ir viss, nav tikai ģeogrāfisku robežu. Ar interneta palīdzību ir iespējams piekļūt universitāšu bibliotēkām visā pasaulē, sarakstīties ar domu biedriem, apspriest jebkuras tēmas, darbojoties intereškopās, spēlēt datorspēles utt. Ar interneta starpniecību ir iespējams iepazīties, pat precēties.[1] No lietotāju viedokļa internets mainās gadu no gada, jo tajā ir daudz uzmanīgāk jāizvairās no briesmām un nopietnāk jāpadomā, lai pieņemtu pareizo lēmumu par privātuma nodrošināšanu, par to, kādus pakalpojumus izvēlēties, kā arī izvēlēties pakalpojumu samaksu, novērtēt tīkla uzņēmumu uzticamību, kurus izvēlēties par saviem biznesa partneriem. Ir tik daudz bankrotējušu un jau izzudušu Interneta firmu. Izstrādātā darba mērķis ir iepazīstināt lasītājus ar Internetā sniegto pakalpojumu specifiku un norādīt, cik nepieciešams ir kāds no piedāvātajiem produktiem. Kopējais apjoms 52 lpp, ietverot 6 attēlus spilgtākai tēmas atspoguļošanai.
-
Internetā sniegto pakalpojumu specifika
Research Papers41 Computers, Consumer Electronics, Economics
- Preču iegāde internetā, un ar to saistītās problēmas patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- VAS "Latvijas Pasts" vēstuļu korespondences pakalpojumu analīze un attīstības iespējas konkurences apstakļos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!VAS "Latvijas Pasts" vēstuļu korespondences pakalpojumu analīze un attīstības iespējas konkurences apstakļos
Research Papers for university44
Evaluated! -
Preču iegāde internetā, un ar to saistītās problēmas patērētāju tiesību aizsardzības jomā
Research Papers for university18
Evaluated! -
Uzņēmējdarbības plānošana pakalpojumu sfērā
Research Papers for university47
Evaluated! -
Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā
Research Papers for university14
-
A/s "Hansabanka" darbības raksturojums un pakalpojumu analīze
Research Papers for university32