Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397052
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  INTERPERSONĀLĀS KOMUNIKĀCIJAS VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    3
2.  VERBĀLIE UN NEVERBĀLIE KODI    5
3.  SEVIS PREZENTĒŠANAS TEORIJA    7
4.  DATORMEDIĒTĀ KOMUNIKĀCIJA    9
5.  KONFORMITĀTES JĒDZIENS    11
  NOBEIGUMS    12
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    14
Extract

NOBEIGUMS
Globālais tīmeklis jauc valstu robežas, apvieno dažādus fanus no dažādām valstīm un ļauj viegli komunicēt dažādu žanru pārstāvjiem. Komunikācija internetā gan apvieno metāla fanus vienā subkultūrā, kas ir metāla subkultūra, gan arī sadala pēc noteiktiem metāla žanriem. Pastāv dažādi forumi un diskusiju grupas, kurās fani dalās pēc žanriem, veidojot kopienas. Fani arī apvienojas subkultūras ietvaros, dažādos metāla mūzikai veltītu žurnālu mājas lapās un profilos, kuri tiek veidoti dažādās interneta vietnēs.
Mediji pārsvarā nespecializējas un neraksta par vienu noteiktu žanru. Izņēmums ir žanri, tādi kā black metāls, death metāls un thrash metāls, tiem pastāv viens kopīgs medijs, Terrorizer. Atsevišķi thrash metāla žanram ir arī savs medijs: Global thrash assault. Iespējams, ka black metālam ir arī savi mediji Skandināvijā .
Kopīgais populārāko metāla žanru pārstāvju, fanu interpersonālajā verbālajā komunikācijā ir ierobežoto kodu lietojums, visi fani no dažādiem žanriem lieto vienādus apzīmējumus, kas apzīmē kādu no metāla aktivitātēm vai simboliem, kā arī dziesmu tēmas par politiku.
Metāla subkultūrai ir raksturīgs savu deju “izgudrojums” jeb koncerta aktivitāšu veidi, kas nepastāv citos žanros (circle pit, moshpit, wall of death, stage dive utt.), tas atšķir metāla žanra koncertus no citu mūzikas žanru koncertiem.
Kopīgais populārāko metāla žanru pārstāvju un fanu interpersonālajā neverbālajā komunikācijā ir tas, ka pūlis tiek norobežots no skatuves (izņemot hardcore žanru) un fani nēsā kreklus ar grupu logotipiem.
Katra žanra pārstāvji un fani sevi prezentē atkarībā no metāla žanra un izmanto šim žanram piemītošo komunikāciju. Izmantotie komunikācijas elementi: artefakti (izskats, simboli), verbālie kodi (dziesmu tēmas), koncerta aktivitātes harmonē ar katra žanra idejām, nostājām un ideoloģiju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register