-
Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai
Ievads
Jau kopš seniem laikiem zināšanu, materiālo vērtību, lietu ieguldīšana visdažādākajās dzīves jomās un atbilstošajās situācijās ir bijusi nozīmīga, gan vēstures periodu attīstībā, gan cilvēku izaugsmē.
Lai mēs nonāktu līdz mūsdienu tehnoloģiju attīstības līmenim, cilvēkiem bija jāiegulda daudz darba un zināšanas noteiktā objekta izstrādei. Kā arī, lai cilvēki sasniegtu šos dažādos mērķus un izaugsmi ir nepieciešams ieguldīt ne tikai zināšanas, bet arī materiālās lietas.
Mūsdienu biznesa un ekonomiskajā pasaulē jau daudzus gadus vārda ‘ieguldīšana’ vietā cilvēki lieto tādu vārdu kā ‘investēšana’. Šo vārdu nozīme ir ļoti līdzīga. Taču uzņēmēji ar vārdu investīcija jeb investēšana saprot, naudas ieguldīšanu komerciālā pasākumā ar galveno mērķi gūt peļņu vai kādu citu labumu. Investīcijas ir daudz un dažādas – finanšu, reālās, īstermiņa, valsts, uzņēmējdarbību, privātās, ārvalstu, vietējās u.c.
Jaunajiem uzņēmējiem un tiem, kas vēlas sākt savu patstāvīgo un peļņas nesošo biznesu, viena no svarīgākajām vajadzībām ir iegūt šīs investīcijas jeb atrast kādu personu vai apvienību, kura būtu gatava būt par konkrētā uzņēmēja investoru. Tas arī ir viens no lielākajiem šķēršļiem ar ko sastopas jaunie uzņēmēji, dibinot uzņēmumu.
Naudas piesaistīšana
Kā piesaistīt līdzekļus? Tas ir viens no jauno uzņēmēju uzdotajiem un arī būtiskākajiem jautājumiem.
Investori var būt visdažādākie. Dažādas valsts, Eiropas un vispasaules iestādes, kā arī ikviens mums pazīstams cilvēks - draugi, paziņas.
Vispirms skaidri jāizvēlas tos, kurus ir vēlme iegūt par saviem investoriem. Nākamais solis ir sakontaktēšanās ar konkrēto personu vai personām. Tas darbojas līdzīgi kā pārdošanā. Ir jāizsaka savs piedāvājums, kuram jābūt ļoti labam un piesaistošam.
…
Kā piesaistīt līdzekļus? Tas ir viens no jauno uzņēmēju uzdotajiem un arī būtiskākajiem jautājumiem. Investori var būt visdažādākie. Dažādas valsts, Eiropas un vispasaules iestādes, kā arī ikviens mums pazīstams cilvēks - draugi, paziņas. Vispirms skaidri jāizvēlas tos, kurus ir vēlme iegūt par saviem investoriem. Nākamais solis ir sakontaktēšanās ar konkrēto personu vai personām. Tas darbojas līdzīgi kā pārdošanā. Ir jāizsaka savs piedāvājums, kuram jābūt ļoti labam un piesaistošam. Būtiska ir spēja piesaistīt uzņēmumu ar ticamību un aizrautību. Jāprot skaidri izklāstīt investoram, ar ko nodarbojas konkrētais uzņēmums, kas varētu būt un jau ir, šī uzņēmuma konkurenti, kādi produkti ir piedāvājumā, kāda ir ideja un iespējas iekarot tirgu. Investoram ir svarīgi zināt un saprast, kā viņš varēs atpelnīt sevis ieguldīto naudu. Tātad ir dažas pavisam konkrētas lietas, ko vēlas zināt investors. Tādēļ ir jāizsaka skaidrs, kodolīgs un saistošs piedāvājums, it kā uzņēmējs censtos kaut ko pārdot, lai gūtu sev labumu. Šajā gadījumā iegūtais labums būs investora līdzekļi, kuri uzņēmumam var pavērt jaunus ceļus un iespējas. Pats galvenais ir jāiet un jāizsaka savs piedāvājums. Ne vienmēr tas var izdoties ar pirmo reizi, taču ir jāmēģina vēl un vēl. Ja šo te naudas piesaistīšanu, salīdzina ar pārdošanu, tad statistika rāda, ka ir nepieciešams uzrunāt vismaz septiņus cilvēkus, iekams pārdevējs tiem kaut ko pārdod. Lai piesaistītu naudu, ir patiesi cītīgi jāstrādā, jāiegūst daudz jaunu kontaktu, jābūt iegūtam plašam investoru lokam. Ja kāds atsaka, tad uzņēmējs zinās, ka ir iespēja vērsties pie cita. (jācenšas arī no investora iegūt konkrētu atbildi – jā vai nē, lai lieki nebūtu jātērē savs laiks un jāgaida).
- Banku pakalpojumi
- Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai
- Konkurence
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Banku pakalpojumi
Research Papers for secondary school18
-
Konkurence
Research Papers for secondary school13
-
Akciju sabiedību finansēšanas iespējas
Research Papers for secondary school18
-
Nodokļu politikas ietekme uz uzņēmējdarbību
Research Papers for secondary school17
-
Datu apstrāde un prognozēšana
Research Papers for secondary school15