Pēdējā laikā bieži un plaši tiek runāts par kvalitātes vadības sistēmām, tai skaitā ISO 9000 standartiem, par to nozīmi uzņēmuma darbības un produkcijas kvalitātes uzlabošanā.
Kvalitātes standartu nozīme mūsdienās arvien palielinās. Kvalitātes standarti tā jau ir kā garantija tam, ka patērētāji atkal un atkal klauvēs pie jūsu durvīm, jo kvalitatīva uzņēmējdarbība balstās uz teicamu firmas reputāciju.
Uzņēmumam piešķirtais kvalitātes sertifikāts rada klientos un sadarbības partneros papildus drošības sajūtu. Kvalitātes standarts norāda uz to, ka sniegtā prece tiks piegādāta laikā bez kavēšanās, labā kvalitātē. Latvijā arvien vairāk uzņēmumos tiek ieviests šis kvalitātes standarts.
Kvalitātes vadības standarts ir arī priekšrocība sadarbojoties ar ārzemju sadarbības partneriem. Ja Latvijā vēl nepiešķir lielu uzmanību tam, ka uzņēmums ir ieguvis šādu sertifikātu, tad darbojoties starptautiskajā tirgū tam ir liela nozīme.
Šī darba mērķis ir sniegt ieskatu par kvalitātes vadības standartu ISO 9000, tā būtību, priekšrocībām, trūkumiem, ietekmi uz uzņēmumu, kā arī izstrādāt argumentētus secinājumus. …