Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922979
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Emociju nozīmība mācīšanās procesā un garīga brīvība, kas savukārt ir pamats spēcīgai individuālai domāšanai .
Neatkarīgi no piedāvātajām iespējām, studiju procesā joprojām pastāv trīs galvenās problēmas, kas nosaka studiju līmeni: izolācija, motivācija un pašdisciplīna, attieksme.
Izolācija pastāv vairākos līmeņos: viena studenta izolācija studēšanas procesā, vienas augstskolas mācīšanās procesa izolācija no citām un izolācija starpvalstu mērogā. Svarīgi ir samazināt izolāciju katram atsevišķam studentam, kur būtiski veidot veiksmīgu saskarsmi un sadarbību studiju procesā, gan arī samazināt izolāciju augstskolu līmenī, kas tiek risināts ar dažādu pieredzes apmaiņas semināru, projektu, kā arī IT palīdzību. Ir būtiski studentiem nodrošināt iespēju apzināties un izmantot IT, kas mūsdienās ir viens no galvenajiem informācijas uzkrāšanas un apstrādes līdzekļiem un nodrošina informācijas apriti daudz plašākā mērogā.
Cilvēka individuālā darbība ir sabiedrības darbības daļa.
Vajadzības ir objektīvi eksistējoša dzīva organisma nepieciešamība noteiktos apstākļos ar mērķi uzturēt savu organizāciju (Кветной 1974).
Cilvēkam ir :
1) sociālas vajadzības, kas atšķiras no dzīva organisma vajadzībām,
2) dzīva organisma vajadzības (veselība, normāla fiziska attīstība, ģimene, mīlestība),
3) sabiedrības vajadzības (morāle, tikums),
4) estētiskas vajadzības (skaistuma izjūta) (Кветной 1974).
Pēc Maslova vajadzības iedala: pašaktualizācijas, ego vajadzības, sabiedriskās vajadzības, drošības vajadzības, pamatvajadzības (Maslow A. 1984).
Vajadzība vienmēr ir kā priekšnoteikums darbības virzībai, bet konkrēti doto procesu rosina motīvs. Motīvs atbilst vajadzībām, bet nav un nevar būt ar tām vienāds. Vajadzību apmierināšanai nepieciešama kāda konkrēta darbības forma. Vajadzības ir gan konkrētu sociāli vēsturisko personības attīstības apstākļu, gan indivīda organisma dabisko īpatnību determinētas. Cilvēciskās vajadzības var būt apmierinātas tikai saskarsmē ar citiem cilvēkiem, jo tieši mijiedarbība veicina kustību un attīstību (Karpova.Ā. 1994).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register