Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684121
 
Evaluation:
Published: 21.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Pamatjēdzienu skaidrojums    3
  Latvijas izglītības sistēma    4
  Pirmsskolas izglītība    5
  Pamatizglītība    6
  Vidējā izglītība    6
  Augstākā izglītība    8
  Pēcdiploma izglītība    10
  Latvijas izglītības sistēmas problemātika    11
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Latvijā pamatnostādnes izglītības jomā ir noteiktas Izglītības likumā, kurš ir kā ābece mācību iestādēm. Lai izzinātu Latvijas izglītības sistēmu, iedziļināties tajā tika izvēlēta referāta tēma „Izglītība Latvijā”.
Referāta mērķis: izanalizēt Latvijas izglītības sistēmu no teorētiskās puses, iedziļināties tajā un apzināt esošās problēmas, mēģināt piedāvāt minēto problēmu risinājumus.
Referāta uzdevumi: apskatīt izglītības un zinātnes jēdzienus, izglītības sistēmu, problēmas, sniegt to iespējamos risinājumus.
Pamatjēdzienu skaidrojums
Liela nozīme izvēlētās tēmas izpratnē ir izglītības un zinātnes pamatjēdzienu skaidrojumā. Sākotnēji autors apskatīs izglītības jēdzienu un ar to cieši saistītos jēdzienus, mēģinot atspoguļot to kategoriālo saikni. Pēc izglītības pamatjēdzienu apskatīšanas un izskaidrošanas autors pievērsīsies zinātnes skaidrojumiem.
Šaurākā nozīmē izglītību var skaidrot kā dziļas zināšanas, labā atpazīšanu, taču plašākā nozīmē izglītības jēdziens tiek skaidrots savādāk. Izglītība plašākā nozīmē - sistematizētu zināšanu un prasmju apguves un attieksmju veidošanas process un tā rezultāts. Izglītības process ietver mācību un audzināšanas darbību. Izglītības rezultāts ir personas zināšanu, prasmju un attieksmju kopums.1 Analizējot izglītības jēdzienu jānorāda, ka ar zināšanām un prasmēm jāsaprot jebkura veida spējas un iespējas darboties kādā jomā. Sistematizēta apguve izpaužas plānveida strukturizētā izglītībā. Mācības var definēt kā zināšanu apguve vai noteiktas mācību programmas apguve. Ikvienas personas izveide noteiktās sabiedrībā pastāvošām prasībām, normām ir audzināšana.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1123588
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register