Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248071
 
Evaluation:
Published: 15.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izglītības likuma vispārīgo noteikumu analīze    4
2.  Izglītības organizācija Latvijā    6
3.  Izglītības iestāde, pedagogi un izglītojamie    8
4.  Izglītības standarti un izglītības programmas    10
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

1991.gadā Latvijā pieņēma Izglītības likumu. 1995.gada Latvijas izglītības koncepcija nodrošināja pamatu tālākajām izmaiņām galvenajos ar izglītību saistītajos likumos. Jaunais izglītības likums, kas pieņemts 1998.gada novembrī, kalpo par pamatu savstarpēji saistītiem likumiem par galvenajiem izglītības sektoriem. Likums regulē izglītības sistēmu kopumā, kā arī izglītības veidus un līmeņus un izglītības iestādes. Tajā ir noteiktas valsts, vietējo pašvaldību, sabiedrisko organizāciju, profesionālo korporāciju un asociāciju, privāto iestāžu, izglītības iestāžu, vecāku un audzēkņu tiesības un pienākumi. Jaunais Izglītības likums stājās spēkā 1999.gada 1.jūnijā.
Mūsdienu Latvijas izglītības pamatprincipi ietver tādas vērtības kā humānisms, demokrātija, individualitāte un tautiskums. Tās mērķis ir jauna, inteliģenta, radoša, kulturāla un atbildīga pilsoņa potenciāla izveide. Tā cenšas sagatavot konkurētspējīgu profesionāli, kura uzdevums būtu nozīmīgs nacionālajai labklājībai un kurš visu mūžu turpinātu mācības mākslas, zinātnes un tehnoloģiju jomā.
Referāta mērķis ir izanalizēt Izglītības likumu.
Viens no uzdevumiem ir apskatīt un izpētīt Izglītības likumu, otrais uzdevums ir veikt analīzi: izglītības likuma vispārīgie noteikumi; izglītības organizācija Latvijā; izglītības iestāde, pedagogi un izglītojamie; izglītības standarti un izglītības programmas, kā arī trešais uzdevums - izdarīt secinājumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register