Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:433834
 
Evaluation:
Published: 10.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Izglītības sistēmas vispārējs raksturojums    4
2.  Izglītības problēmu raksturojums, cēloņi, sekas un risinājumi    8
  Secinājumi    19
  Literatūras saraksts    21
Extract

19.gs noslēdzas Jaunā laika klasiskās pedagoģijas formēšanās. Šajā laika posmā tika pētīti tās mērķi, saturs, apmācības un audzināšanas metodes, pedagoģijas zinātnes metodoloģija. Rodas jaunas sociālās pedagoģijas teorijas. Skolu attīstība notiek pie straujiem ekonomiskiem, pilsētu u.c. attīstības faktoriem, kas veido izglītības sistēmu. 19.gs parādās pretrunas starp pedagoģiskās domas nosacījumiem, skolu likumdošanu un izglītības sistēmu. Svarīga skolas demokratizācijas programma gadsimta beigās bija formulēta ar likumdošanu, bet šo demokratizāciju bija nepieciešams realizēt praksē. Gadsimta beigās vadošajās R- Eiropas un ASV valstīs bija likts pamats jaunai izglītības likumdošanai. Vācijā izglītības problemātika tika saistīta ar cīņu par nāciju apvienošanu. Anglijā skolu politika pārcieta izmaiņas līdztekus valstiskajām pārmaiņām. Francijā sociālās aktivitātes iespaidā skolu izglītošanas process iekļuva vienā no “karstajiem punktiem” valsts politikā. ASV bija ne mazāk svarīga demokrātiska ietekme uz skolu institūcijām. No vienas puses tika veiktas ļoti lielas reformas, kas veda uz internacionālas izglītības sistēmas veidošanos (pāreja no baznīcas uz skolu), bet no otras puses liela daļa no Rietumeiropas iedzīvotāju tā arī neieguva nepieciešamo izglītību.[20]
Pedagoģijas zinātne tiek definēta kā daudzpusīga apmācības un audzināšanas prakse. Harmoniskas personības attīstības daudzgagadīgs likumsakarību pētījumu rezultāts. Pedagoģijas zinātnes apgūšana palīdz katrā konkrētā gadījumā izvēlēties optimālus pedagoģiskus risinājumus. Pedagoģijas kā zinātnes vieta zinātņu sistēmā par cilvēku tiek noteikta ar to, ka tā pēta attīstības likumsakarības, kā arī personības apmācību un audzināšanu.[24]
Izglītības sistēmas un filozofijas mijiedarbība ir pastāvējusi vienmēr. Izglītības sistēma vienmēr pieļauj zinātnes klātbūtni un vienmēr tiek formēta uz kādas zinātnes disciplīnas.
Izglītība ir mērķtiecīgs personības attīstības process un rezultāts. Tā ir visa cilvēka mūža laikā notiekošā izglītošanās un izglītošana, kā rezultātā veidojas un pilnīgojas viņa garīgā un fiziskā kvalitāte- izglītotība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register