Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,52 (15%)
Discounted price*:
2,97
Purchase
Add to Wish List
ID number:193866
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Strukturētās intervijas    5
2.  Aptaujas rezultāti    6
2.1.  Auditorija    6
2.2.  Vai Jūs skatāties televīzijas izklaides šovus?    6
2.3.  Kādus šovus tu skaties?    8
2.4.  Kurš ir Jūsu iecienītākais šovs?    9
2.5.  Kāpēc tieši tas šovs tev patīk labāk par citu?    10
2.5.  Vai balso ar sms/zvanu palīdzību par savu favorītu?    11
2.6.  Kurš šovs Jums ir licies visgarlaicīgākais?    11
2.7.  Kurā TV kanālā Jūs visbiežāk skatāties šovus?    12
  Secinājumi    14
Extract

Ievads

Mēs sava darba ietvaros vēlamies veikt pētījumu par to vai jaunieši vecumā no 17 – 23 gadiem skatās televīzijas izklaides šovus. Veicot šo pētījumu ar strukturētas intervijas palīdzību noskaidrojām, ka jaunieši seko līdz izklaides šovu norisei un mēdz atbalstīt savus mīļākos šovus, balsojot par tiem.
Izlēmām veikt tieši šīs mērķauditorijas izpēti, jo arī pašas esam šajā vecuma grupā, kā arī mums likās interesanti noskaidrot, cik sociāli aktīvi ir jaunieši. Mūsu mērķis bija ar intervijas palīdzību uzzināt vienaudžu domas par izklaides raidījumiem un to, kuri ir vissaistošākie. Par pamatu intervijām ņēmām komentārus, kas ir svarīga mūsu darba daļa. Šis darbs ir balstīts uz intervējamo viedokļa par televīzijas kanālos notiekošo. Vietām mūsu viedokļi nesakrita ar TNS pētījuma aģentūras datiem, kas tiek veikti visām cilvēku grupām Latvijā un iezīmē mūsu specifikā eksperimenta rezultātus, kas ir ļoti precīzi un balstīti uz respondentu teiktā.
Visiem intervējamajiem tika uzdoti 8 jautājumi, kas tika precīzi konstruēti, un mēs neiespaidojām cilvēkus ar savu viedokli, kuri būtu balstīt uz mūsu pieņēmumiem vai viedokli kāda kanāla interesēs.
Šovs ir īslaicīga cilvēku grupas aktivitāte kādā konkrētā sociālajā sfērā, kas ātri zaudē savu interesentu pulku un pagaistu no cilvēka atminām. Jau pāris mēnešus pēc šova fināla cilvēki nespēj precīzi atcerēties šova nosaukumu un pat nespēj nosaukt cilvēkus, kas tajā ir piedalījušies.

1. Strukturētās intervijas


Tā ir augsti strukturētu jautājumu un atbilžu apmaiņa, kurā pētnieks izmanto speciāli sagatavotus jautājumus un cer saņemt konkrētas atbildes. Šādi jautājumi parasti tiek iegūti, balstoties uz jau esošām noteiktas jomas teorijām, vai arī no iepriekšējo vai pilotāžas pētījumu rezultātiem, vai no pētnieka nojautas vai intuīcijas, vai arī tie vienkārši saistīti ar pētnieka noteiktām interesēm kādā jomā. Jautājumi parasti tiek nolasīti skaļi no protokola vai pierakstu lapas, lietojot visiem respondentiem vienādus jautājumu formulējumus uzdošanas kārtību, ja vien respondenti nav spontāni paši snieguši atbildi uz kādu no jautājumiem. Dažreiz strukturētās intervijās jautājumi ir atvērti intervijas beigās, bet citreiz intervētājs var piedāvāt atbilžu alternatīvas, no kurām respondenti var izvēlēties sev atbilstošo.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Izklaides šovi Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/193866

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register