Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254747
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CENAS VEIDOŠANA    4
1.1.  Faktori, kas ietekmē cenas veidošanu    6
1.2.  Tirgus cena    9
1.3.  Līdzsvara cena    10
1.4.  Cenas noteikšanas metodes    11
2.  IZMAKSAS    15
2.1.  Ekonomiskās izmaksas    16
2.2.  Patstāvīgās un mainīgās izmaksas    18
2.3.  Kopējās, vidējās un robežizmaksas    20
2.4.  Pašizmaksa    21
2.5.  Ražošanas izmaksu minimizācija    23
3.  PRODUKTI    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    28
Extract

Izvēloties tēmu kursa darbam ekonomikā, autors pievērsa uzmanību vairāku priekšmetu izpētei. Šajā tēmā autors saskatīja trīs izpētāmos objektus:
1.Cena, tās veidošana
2.Izmaksas, to iedalījums
3.Produkts, kas saistīts ar izmaksām un cenām.
Katrs no šiem objektiem ir vienkopus saistīti viens ar otru un tos nevar izdalītu atsevišķi izpētei. Ja nav skaidri zināms kas ir produkts, nezin kā tas veidojas, kādas izmaksas to saista, līdz ar to nevar izpētīt cena veidošanu.
Rakstot šo darbu autors vēlējās pēc iespējas vairāk savā darbā ietvert informāciju, kas var paplašināt zināšanas un gūtās zināšanas var tikt turpmāk pielietotas ikdienas darbā praktiski.
Lai cenu veidotu pēc izmaksām ir uzskatamāk ielūkoties grafiskā iedalījumā.
Darba mērķis: pētīt izmaksas, produktus un cenas teorētiskā ziņā, ko pēcāk pielietot praksē .
Darba uzdevums:
1. Analizēt zinātnisko literatūru par izmaksām, produktiem un cenu veidošanos
2. Apkopot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus, teorijas praktiskai pielietošanai.
Pētījuma metodes:
Darba autors rakstot šo darbu izmanto teorētisko pētījuma metodi – zinātniskās literatūras analīzi.

„Pamatā idejām, precēm un pakalpojumiem cena (tas, kā tirgus novērtē ideju, preci vai pakalpojumu latos un santīmos)ir visspēcīgākais konkurences līdzeklis. Cena nozīmē ļoti daudz – tā ir īres maksa par dzīvokli, zobārsta, revidenta vai advokāta honorārs, arodbiedrības vai sporta kluba biedra nauda, pakalpojuma apmaksa uzņēmuma vadītājam, darba samaksa ražošanas daļas vai veikala darbiniekiem, taksometra tarifs, bankas aizņēmuma procenti – tie ir tikai daži piemēri tam, kas ietilpst preces jēdzienā. „[1,151]
Katram pakalpojumam un precei ir noteikta cena, par kuru uzņēmums ir gatavs pārdot produktu un par kuru patērētājs ir gatavs to pirkt. Ir jānosaka preces, kas būtu konkurēt spējīgas, lai patērētāji būtu gatavi maksāt un uzņēmums neciestu zaudējumus.
„Cena – produkta vērtības izpausme naudā. Cena informēs iespējamo kvalitātes līmeni un vērtību. Cena ietekmē arī ieņēmumus un iespējamo peļņu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1129758
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register