Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:232727
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Jauniešu vecumposma raksturojums    4
  Jauniešu psihiskās attīstītības raksturojums    4
  ES attīstība jauniešiem    5
  Jauniešu kognitivās attīstības raksturojums    9
  Jauniešu emocijas un jūtas    10
  Jauniešu saskarsmes raksturojums    12
  Mūsdienu pedagogs    13
  Protams, ļoti būtiski ir iepazīt jauniešus un viņu vajadzības, uzvedības īpatnības, taču tik pat ir būtiski noskaidrot, kādam tad vajadzētu būt pedagogam, ko sagaida skolēni, lai veidotu pozitīvu saskarsmi. Turpmāk aprakstīšu dažus ieteikumus, kurus apraksta L. Žukovs par mūsdienīga skolotāja prasībām    13
  Ieteikumi, kuri būtu jāņem vērā mūsdienu pedagogam    13
  Skolotājs kā skolēna sadarbības partneris    15
  Mācību stundas organizācija    18
  Mūsdienu mācību stundai izvirzāmās didaktiskās prasības    20
  Apmācība un skolēnu praktisko iemaņu vērtēšana    22
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Mana darba tēma ir ‘’Jauna pasniedzēja pedagoģiskā darbība vidējā profesionālā mācību iestādē’’. Darba mērķis – pasniedzēja saskarsmes veidošana ar audzēkņiem. Tā kā pats strādāju par pasniedzēju šāda veida skolā, tad man šķita interesanti un arī aktuāli aplūkot, kas ietekmē un ko vajadzētu vai nevajadzētu ņemt vērā jaunajam pasniedzējam strādājot ar jauniešiem vidējā profesionālā mācību iestādē.
Savā darbā aplūkošu dziļāk aspektus, kas jaunajam pasniedzējam un līdz ar to arī man varētu palīdzēt un ietekmēt saskarsmes veidošanu starp pasniedzēju un audzēkņiem.
Vairāk uzmanības pievērsīšu tādiem aspektiem – pusaudžu vecumposma īpatnībā, lai labāk izprastu, kas ir nepieciešams audzēkņiem šajā periodā. Tāpat ar literatūras palīdzību dziļāk iztirzāšu aspektus un prasības, kas pašam pedagoga būtu jāievēro un ko no viņa sagaida skolēni, lai varētu veidoties saskarsme. Savukārt, aplūkojot mācību stundas organizāciju, sasaistīšu aspektu no savas reālās pedagoģiskās darbības, kas attiecas uz saskarsmes veidošanu starp pasniedzēju un audzēkņiem.
Kopumā no literatūras izmatošu Albrehta Dz. grāmatu Didaktika, Balsons M. Kā izprast klases uzvedību., Beļickis I. Vērtīborentētā mācību stunda, Svence G. Attīstības psiholoģija un Žukovs L. Ievads pedagoģijā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1136539
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register