Mana darba tēma ir ‘’Jauna pasniedzēja pedagoģiskā darbība vidējā profesionālā mācību iestādē’’. Darba mērķis – pasniedzēja saskarsmes veidošana ar audzēkņiem. Tā kā pats strādāju par pasniedzēju šāda veida skolā, tad man šķita interesanti un arī aktuāli aplūkot, kas ietekmē un ko vajadzētu vai nevajadzētu ņemt vērā jaunajam pasniedzējam strādājot ar jauniešiem vidējā profesionālā mācību iestādē.
Savā darbā aplūkošu dziļāk aspektus, kas jaunajam pasniedzējam un līdz ar to arī man varētu palīdzēt un ietekmēt saskarsmes veidošanu starp pasniedzēju un audzēkņiem.
Vairāk uzmanības pievērsīšu tādiem aspektiem – pusaudžu vecumposma īpatnībā, lai labāk izprastu, kas ir nepieciešams audzēkņiem šajā periodā. Tāpat ar literatūras palīdzību dziļāk iztirzāšu aspektus un prasības, kas pašam pedagoga būtu jāievēro un ko no viņa sagaida skolēni, lai varētu veidoties saskarsme. Savukārt, aplūkojot mācību stundas organizāciju, sasaistīšu aspektu no savas reālās pedagoģiskās darbības, kas attiecas uz saskarsmes veidošanu starp pasniedzēju un audzēkņiem.
Kopumā no literatūras izmatošu Albrehta Dz. grāmatu Didaktika, Balsons M. Kā izprast klases uzvedību., Beļickis I. Vērtīborentētā mācību stunda, Svence G. Attīstības psiholoģija un Žukovs L. Ievads pedagoģijā.…