Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:526822
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Pasaules kultūras mantojums ir tika bagāts un daudzpusīgs, ka katrs no mums var pieņemt no tā savai gaumei vēlamāko. Sākoties jau ar jaunākajiem laikiem, kultūras iespējas pieauga tik ļoti, ka mūsdienu cilvēks ir nonācis daudzu izvēļu priekšā.
Kultūras darbiniekiem pavērās plašākas iespējas iegūt gan izglītību Rietumeiropā, gan pilnveidot un izmantot savas zināšanas jaunos pasākuma veidos. Taču jau deviņdesmitajos gados kultūras darbinieki zaudēja īpašo prestižu un cieņu, ko bija ieguvuši tautā, tāpēc ar laiku viņiem nācās iemācīties pārdot kultūru kā preci.
Pirmais, kas deva plašākas iespējas bija tehnikas un zinātnes sasniegumi, kuri tika izmantoti gan politiskiem – militāriem, gan civiliem mērķiem. Zinātnes un tehnikas progress radīja lielu optimismu. Šķita, ka daudzas problēmas tiks atrisinātas ļoti īsā laikā, piemēram, izdosies atrast zāles vēža ārstēšanai. Taču praksē izrādījās sarežģītāk.
Bet ne jau tehnikas attīstība būtu balstām tikai uz medicīnu, arī dažādas izklaides iespējas paplašinājās pateicoties zinātnes un tehnikas sasniegumiem – sākot jau ar interjera iespējām, kas paceļ dažādu klubu prestižu, kas ir būtisks elements jebkurā izklaides industrijā beidzot ar dažādām tehnikām, kas dot vairāk iespējas izklaidēt ieradušo publiku – dažādi triki, pirotehnika arī aparatūras ziņā, kas ir būtisks jebkurā pasākumā. Tāpēc var teikt, ka ienākot jaunākām tehnoloģijām ikdienas dzīve kļuva daudzveidīgāka un krāsaināka. Arī radio, kino un televīzijas parādīšanos katru mājās, kļuva ne tikai par masu saziņas līdzekļiem ar publiku, bet arī par tehnikas sasniegumiem, kas deva iedzīvotājiem jaunas vēl nebijušas iespējas gan karjeras, gan reklāmas industrijā, kā arī komunikācijā – saskarsmes iespējas, kas veido sakaru sistēmu ar ārpasauli, kā arī īpašu nozīmi ieguva telefons, kas būtiski izmainīja katra dzīvi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1161578
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register