-
Jaunas preces sagatavošana tirgum
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
Analītiskā apskata daļa | ||
1. | Jauna prece | |
2. | Preces plānošana | |
2.1. | Preču plānošanas ietekmējošie faktori | |
3. | Jaunas preces attīstīšana | |
3.1. | Ideju ģenerēšana | |
3.2. | Ideju atlase | |
3.3. | Ideju izvērtēšana | |
3.4. | Preces pārbaude | |
4. | Mārketinga stratēģijas izstrāde | |
5. | Preces dzīves cikla stadijas | |
5.1. | Preces dzīves cikla ietekmētāji | |
5.1.1. | konkurenti | |
5.1.2. | konkurētspējas un kvalitātes nodrošināšana tirgus apstākļos | |
5.1.3. | pircēju reakcija un mode | |
6. | Tirgus pētīšana | |
6.1. | pētījumu līdzekļi | |
6.2. | tirgus segmentācija | |
6.3. | tirgus segmentēšanas metodes | |
Pētījumu un aprēķinu daļa | ||
7. | Kas ir antioksidanta pretcelulīta gels? | |
8. | Tirgus izpēte | |
8.1. | klienti | |
8.2. | konkurenti | |
9. | Jaunas preces reklamēšana | |
9.1. | Ko dod reklāma? | |
9.2. | Mēdiju izvēle un plānošana | |
9.3. | Reklāma presē | |
laikrakstos | ||
žurnālos | ||
9.4. | Reklāma radio | |
9.5. | Reklāma televīzijā | |
9.6. | Reklāma Internetā | |
10. | Mana izvēle, kur likšu reklāmu | |
10.1 | žurnālos | |
10.2. | Internetā | |
Nobeigums |
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus. Pretējā gadījumā konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanā.
Jo vairāk prece atbildīs patērētāja interesēm, jo lielākus panākumus gūs ražotājs.
Pirms kaut ko uzsākt ir svarīgi iepazīties ar teoriju, kura atspoguļos problēmas vispārīgo raksturojumu, nozīmīgumu un dos priekšstatu par attiecīgās tēmas būtību. Kad tas ir izdarīts var pievērsties praktiskās daļas izstrādāšanai. Konkrētā gadījumā bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar jaunas preces sagatavošanu tirgū teoriju lai veiksmīgi varētu izstrādāt praktisko daļu.
Bakalaura darba pamatuzdevums ir a/s “Dzintara” jaunās preces – antioksidanta pretcelulīta gela ieviešanu tirgū ar reklāmu palīdzību veicot papildus analīzi konkurentu izpētē, masu mēdiju izvērtēšanu un veicot daļēju masu mēdiju cenu aptauju.
Iesākumā tika veikta tirgus izpēte, tas ir – tika noteikta mērķauditorija un izvērtēti konkurenti. Bet galvenais uzdevums bija izpētīt masu un mēdiju priekšrocības un trūkumus. Izrietot no autors izvēlējās kur viņš ievietos savas jaunās preces reklāmu. Papildus veicot nelielas cenu analīzes.
Jaunas preces sagatavošana mērķtirgū ir plašs, sarežģīts un darbietilpīgs process. Bakalaura darba ietvaros tas nav aptverams, tāpēc tajā ir ietverta tikai konkrēta daļa – jaunās preces sagatavošana tirgū ar reklāmas palīdzību.
Bakalaura darbā nav pieminēti tādi jautājumi kā:
Jaunās preces cenu politika;
Konkrētā reģiona īpatnības, jeb ģeogrāfiskais stāvoklis, iedzīvotāju skaits (vīriešu un sieviešu skaitu attiecības);
Jaunās preces kvantitāte sagatavošanas tirgū;
Preces dizains, noformējums;
Nav dots precīzs aprēķins par atvēlētajiem finansu līdzekļiem mērķa sasniegšanai;
Nav aprēķinu vai firma atpelna reklāmas kampaņā iegūldītos līdzekļus un gūst turpmāku peļņu.…
Diplomdarbs mārketingā. Darbā apskatīti galvenie aspekti, kuriem būtu jāpievērš uzmanība, ieviešot jaunu preci tirgū.
- Efektīvs preces iesaiņojums
- Jaunas preces sagatavošana tirgum
- Preces dzīvescikla koncepcija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tirgzinību pētījumu sagatavošana, datu avoti, savākšanas metodes
Research Papers for university22
-
Preces "Eskimoss" raksturojums
Research Papers for university13
-
Preces virzīšanas(realizācijas) stimulēšanas pasākumi
Research Papers for university28
-
Reklāmas loma preces virzīšanas sistēmā
Research Papers for university22
Evaluated! -
Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā
Research Papers for university10