Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:299081
 
Evaluation:
Published: 05.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Analītiskā apskata daļa   
1.  Jauna prece   
2.  Preces plānošana   
2.1.  Preču plānošanas ietekmējošie faktori   
3.  Jaunas preces attīstīšana   
3.1.  Ideju ģenerēšana   
3.2.  Ideju atlase   
3.3.  Ideju izvērtēšana   
3.4.  Preces pārbaude   
4.  Mārketinga stratēģijas izstrāde   
5.  Preces dzīves cikla stadijas   
5.1.  Preces dzīves cikla ietekmētāji   
5.1.1.  konkurenti   
5.1.2.  konkurētspējas un kvalitātes nodrošināšana tirgus apstākļos   
5.1.3.  pircēju reakcija un mode   
6.  Tirgus pētīšana   
6.1.  pētījumu līdzekļi   
6.2.  tirgus segmentācija   
6.3.  tirgus segmentēšanas metodes   
  Pētījumu un aprēķinu daļa   
7.  Kas ir antioksidanta pretcelulīta gels?   
8.  Tirgus izpēte   
8.1.  klienti   
8.2.  konkurenti   
9.  Jaunas preces reklamēšana   
9.1.  Ko dod reklāma?   
9.2.  Mēdiju izvēle un plānošana   
9.3.  Reklāma presē   
  laikrakstos   
  žurnālos   
9.4.  Reklāma radio   
9.5.  Reklāma televīzijā   
9.6.  Reklāma Internetā   
10.  Mana izvēle, kur likšu reklāmu   
10.1  žurnālos   
10.2.  Internetā   
  Nobeigums   
Extract

Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, ir jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus. Pretējā gadījumā konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanā.
Jo vairāk prece atbildīs patērētāja interesēm, jo lielākus panākumus gūs ražotājs.
Pirms kaut ko uzsākt ir svarīgi iepazīties ar teoriju, kura atspoguļos problēmas vispārīgo raksturojumu, nozīmīgumu un dos priekšstatu par attiecīgās tēmas būtību. Kad tas ir izdarīts var pievērsties praktiskās daļas izstrādāšanai. Konkrētā gadījumā bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar jaunas preces sagatavošanu tirgū teoriju lai veiksmīgi varētu izstrādāt praktisko daļu.
Bakalaura darba pamatuzdevums ir a/s “Dzintara” jaunās preces – antioksidanta pretcelulīta gela ieviešanu tirgū ar reklāmu palīdzību veicot papildus analīzi konkurentu izpētē, masu mēdiju izvērtēšanu un veicot daļēju masu mēdiju cenu aptauju.
Iesākumā tika veikta tirgus izpēte, tas ir – tika noteikta mērķauditorija un izvērtēti konkurenti. Bet galvenais uzdevums bija izpētīt masu un mēdiju priekšrocības un trūkumus. Izrietot no autors izvēlējās kur viņš ievietos savas jaunās preces reklāmu. Papildus veicot nelielas cenu analīzes.
Jaunas preces sagatavošana mērķtirgū ir plašs, sarežģīts un darbietilpīgs process. Bakalaura darba ietvaros tas nav aptverams, tāpēc tajā ir ietverta tikai konkrēta daļa – jaunās preces sagatavošana tirgū ar reklāmas palīdzību.
Bakalaura darbā nav pieminēti tādi jautājumi kā:
Jaunās preces cenu politika;
Konkrētā reģiona īpatnības, jeb ģeogrāfiskais stāvoklis, iedzīvotāju skaits (vīriešu un sieviešu skaitu attiecības);
Jaunās preces kvantitāte sagatavošanas tirgū;
Preces dizains, noformējums;
Nav dots precīzs aprēķins par atvēlētajiem finansu līdzekļiem mērķa sasniegšanai;
Nav aprēķinu vai firma atpelna reklāmas kampaņā iegūldītos līdzekļus un gūst turpmāku peļņu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1113991
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register