Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414436
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Jauniešu Atvērtā Centra „JACis” darbības apraksts    4
  Organizācijas filozofija, mērķi un uzdevumi    6
  Filozofija    6
  Mērķi    6
  Uzdevumi    6
  Organizācijas finanses    8
1.1.  Jauniešu atvērtā centra „JACis” darba virzieni    9
2.  Organizācijas darbības modelis    11
2.1.  Jauniešu Atvērtā Centra darbinieki    13
2.2.  Vadības stils    15
2.3.  Komunikācija    16
  Jauniešu atvērtā centra “JACis” dalībnieku aptauja    17
3.1.  Aptaujas rezultāti    18
3.2.  Anketēšanas laikā iegūtie secinājumi    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    26
Extract

21. gadsimtā Latvijā notiek straujas pārmaiņas gan sociālajā un politiskajā, gan ekonomiskajā jomā, tās rada vajadzību ieviest reformas arī izglītībā. Izglītība pamatoti tiek uzskatīta par to cilvēces darbības jomu, kas vistiešāk ietekmē cilvēku dzīves kvalitāti un labklājību. Latvijā pastāv izglītību reglamentējoši dokumenti: Izglītības likums, vadlīnijas, normas, standarti un programmas, kas tiek realizētas formālajās izglītības iestādēs. Taču formālā izglītība ne vienmēr spēj apmierināt indivīdu vēlmes un vajadzības, tā ne vienmēr spēj ātri reaģēt uz sabiedrībā notiekošajām pārmaiņām, tādēļ indivīdiem vajadzētu iegūt nepieciešamās zināšanas, prasmes un iemaņas ārpus formālās izglītības, t. i., neformāli. Neformālā izglītība var īstenoties kā formālās izglītības papildinājums, kā iztrūkstošo formālo zināšanu, prasmju, iemaņu ieguves process, kā izglītība, kas piedāvā jaunas zināšanas, prasmes, iemaņas, kas nepieciešamas indivīdam sabiedrībā notiekošo pārmaiņu rezultātā.[5, 3]
Brīvā laika centri pie vispārīgās izglītības iestādēm sākti veidot 2003.gada rudenī, kad tika izveidots Rīgas 94.vidusskolas brīvā laika centrs "Nāc un piedalies". Centru darbības mērķis ir attiecīgās skolas un mikrorajonu bērniem un jauniešiem radīt piemērotus apstākļus lietderīgi pavadīt brīvo laiku. Brīvā laika pavadīšanai telpās ir mainīgs apmeklētāju sastāvs. Saskaņā ar ierakstiem apmeklētāju žurnālā šo centru gada garumā apmeklē aptuveni 5 000 dažādi Rēzeknes bērnu un jauniešu. Centrs darbojas visu gadu darbdienu pēcpusdienās.[8.3]
Rēzeknes pilsētā ar jaunatnes politiku saistītos jautājumus koordinē Rēzeknes pilsētas Izglītības pārvalde. Rēzeknē darbojas 21 jauniešu neformālās izglītības iestādes, nevalstiskās organizācijas un interešu grupas. Prioritātes darbā ar jaunatni (demogrāfiskā grupa vecumā no 15 līdz 25 gadiem) tiek noteiktas, ņemot vērā Jaunatnes politikas valsts programmā 2005. - 2009. gadam (pieņemta MK 2005.gada 26.aprīļa sēdē, prot. Nr. 23 35§) ietvertos darbības virzienus un uzdevumus, kā arī atbilstoši Eiropas Komisijas baltās grāmatas „Jauns impulss Eiropas jaunatnei” noteiktajām vadlīnijām. Jaunatnes politikas nozīmīgākie virzieni ir neformālā un formālā izglītība, nodarbinātība, brīvprātīgais darbs, kultūra, sports, veselība un fiziskā aktivitāte, lietderīga brīvā laika izmantošana, līdzdalība un informācija.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1142177
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register