9. Secinājumi
Darba autore pēc šī darba uzrakstīšanas var secināt, ka dusmas un agresija nav līdz galam izpētītas emocijas un tās vēl var pētīt un pētīt. Rakstot šo darbu darba autore uzzināja jaunu un sev interesējošu informāciju, ne tikai par dusmām un agresiju, bet arī par emocijām kopumā.
Pēc aptaujas darba autore secināja, ka daudzi pusaudži vecuma posmā no 13 līdz 15 gadiem ir mazāk izglītoti par emocijām un to izrādīšanu, kā arī mazāk ir pieredzējuši par emocijām skolas dzīvē, jo mūsdienu tehnoloģijas ir pārņēmušas pusaudžu prātus. No otras puses skatoties jaunieši vecuma posmā no 17 līdz 18 gadiem ir vairāk pieredzējuši un vairāk zin par emocijām, to izrādīšanu un, to veidiem, šie jaunieši ir jau vairāk dzirdējuši un skolā runājuši par šīm tēmām.
Pirms darba rakstīšanas tika izvirzīta hipotēze - pusaudži vecumā no 12-15 gadiem izrāda savas dusmas un agresiju daudz vairāk. Darba gaitā šī hipotēze apstirpinājās, jo lasot žurnālus un apspriežoties ar psiholoģi var nonākt pie secinājuma, ka šajā vecumā posmā pusaudži tikai sāk apjaust emocijas, un tikai pēc emociju saprašanas un izprašanas tikai var domāt par to kā kontrolēt šāda veida emocijas. Tapēc hipotēze ir patiesa, jo šie pusaudži vēl nespēj vēl apspiest savas emocijas.
…