Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874463
 
Evaluation:
Published: 14.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Kas ir dusmas un kas ir agresija?    5
2.  Kāpēc rodas negatīvās emocijas?    6
3.  Kas izraisa dusmas?    7
4.  Galvenie dusmu un agresijas veidi    8
5.  Atšķirības dusmu izmantošanā    9
6.  Pazīmes, kas liecina par to, ka bērnam ir grūti savaldīt dusmas    10
7.  Ko darīt situācijās, kad bērns nekontrolē dusmas?    11
8.  Pētījums – „Dusmas un agresija jauniešu vidū”    13
8.1.  Kas jūsuprāt ir dusmas?    14
8.2.  Kas jūsuprāt ir agresija?    15
8.3.  Vai esat saskārušies ar dusmām un agresiju skolā?    16
8.4.  Cik bieži Jūs mēdzat sadusmoties?    18
8.5.  Vai pēc Jūsu domām dusmošanās var būt veselīga?    19
9.  Secinājumi    21
10.  Izmantotā literatūra    22
Extract

9. Secinājumi
Darba autore pēc šī darba uzrakstīšanas var secināt, ka dusmas un agresija nav līdz galam izpētītas emocijas un tās vēl var pētīt un pētīt. Rakstot šo darbu darba autore uzzināja jaunu un sev interesējošu informāciju, ne tikai par dusmām un agresiju, bet arī par emocijām kopumā.
Pēc aptaujas darba autore secināja, ka daudzi pusaudži vecuma posmā no 13 līdz 15 gadiem ir mazāk izglītoti par emocijām un to izrādīšanu, kā arī mazāk ir pieredzējuši par emocijām skolas dzīvē, jo mūsdienu tehnoloģijas ir pārņēmušas pusaudžu prātus. No otras puses skatoties jaunieši vecuma posmā no 17 līdz 18 gadiem ir vairāk pieredzējuši un vairāk zin par emocijām, to izrādīšanu un, to veidiem, šie jaunieši ir jau vairāk dzirdējuši un skolā runājuši par šīm tēmām.
Pirms darba rakstīšanas tika izvirzīta hipotēze - pusaudži vecumā no 12-15 gadiem izrāda savas dusmas un agresiju daudz vairāk. Darba gaitā šī hipotēze apstirpinājās, jo lasot žurnālus un apspriežoties ar psiholoģi var nonākt pie secinājuma, ka šajā vecumā posmā pusaudži tikai sāk apjaust emocijas, un tikai pēc emociju saprašanas un izprašanas tikai var domāt par to kā kontrolēt šāda veida emocijas. Tapēc hipotēze ir patiesa, jo šie pusaudži vēl nespēj vēl apspiest savas emocijas. 

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1378121
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register