Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:277041
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  IDENTITĀTES JĒDZIENS    5
1.1.  Ē.Eriksona pieeja    5
1.2.  Dž.Marsijas pieeja    6
1.3.  E.T.Higginsa pieeja    7
2.  JAUNĪBAS VECUMPOSMS UN IDENTITĀTE.    8
3.  IDENTITĀTES DIFŪZIJA UN 21.GS. JAUNIEŠU PROBLĒMAS.    10
4.  REZULTĀTI UN TO ANALĪZE    12
4.1.  Pētījuma apraksts    12
4.2.  15-18. gadīgu jauniešu izpētes analīze    13
4.3.  Interviju analīze    18
  SECINĀJUMI    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
  PIELIKUMI    22
Extract

SECINĀJUMI

1. Psihosociālās teorijas pamatlicējs E.Eriksons uzskata, ka jaunieša vecumposmā notiek identitātes krīze un pozitīvs šī perioda iznākums ir stabila “Es” izjūta.
2. Dž.Marsija uzskata, ka identitāte ir pakāpe, kādā jaunietis ir izpētījis un apzinājies sevi.
3. Ja identitātes meklējumi nenorit veiksmīgi, var izveidoties negatīvā identitāte vai identitātes difūzija.
4. Pozitīva saziņa ģimenē un iesaistīšanās pusaudža dzīvē saistās ar mazākām uzvedības problēmām un pozitīvāku identitāti.
5. Lielākā daļa jauniešu (93%) izjūt stabilu identitātes sajūtu, 56% jauniešu viedoklis un uzskati sakrīt ar vecāku viedokļiem un uzskatiem, 54% novērtē vecāku viedokli profesijas un izglītības ieguvē un 84% uzskata, ka vecāki viņiem neuzspiež savu viedokli par nākotni.
6. Tika konstatēta vāja pozitīva saistība (r=0.17) starp to, kā jaunieši paši novērtē savu identitāti un to, cik daudz viņu galvenie uzskati sakrīt ar vecāku uzskatiem.
7. Stiprāka identitāte var būt gan tiem jauniešiem, kas paši meklē savu ceļu, gan tiem, kas vienkārši pārņem apkārt valdošās vērtības.
8. Speciālisti darbā saskaras ar pieaugušajiem, kuriem vēl nav noformējusies identitāte un, kas nezin, ko grib.
9. Pētījuma hipotēze - 15-18 gadīgi jauniešu identitātes izjūta vēl tikai veidojas un identitātes izjūtai ir pozitīva saistība ar vecāku viedokļa vai vērtību pieņemšanu - apstiprinājās daļēji.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register