Salīdzinot ar 2005. gada beigām, Bankas „X” klientu skaits 2006.gadā ir pieaudzis par 13% un gada beigās tas sasniedza 740 tūkstošus. Lai banka varētu vēl vairāk palielināt savu tirgus daļu, tai ir jāpiesaista vēl vairāk klienti, tādēļ tiek atvērtas jaunas filiāles, uzstādīti jauni bankomāti un piedāvāti gan universāli, gan uz konkrētiem klientu segmentiem orientēti produkti un pakalpojumi. Īpaši aktīvi 2006.gada laikā Banka „X” strādāja, lai piesaistītu jauniešu auditoriju, jo tieši jaunieši, it sevišķi studējošie, būs tie, kam ir augsts ilgtermiņa sadarbības potenciāls. Jauniešiem piemērota produkta izstrādāšanas mērķis ir piesaistīt klientus, lai nodrošinātu peļņas gūšanu arī nākotnē.
Projekts „Cool Card” paredz izdot atsevišķu norēķinu karti jauniešiem ar atšķirīgu dizainu, zemāku cenu un uz jauniešu auditoriju orientētiem īpašiem piedāvājumiem. Projekta misija ir, novēršot konkurentu nepilnības, izveidot labāko produktu jauniešiem. Projekta galvenais mērķis ir piesaistīt 16 000 jaunus klientus jauniešu segmentā un kopā pārdot 47 000 jauniešu kartes.
Projekts norisināsies no 2007. gada 12.februāra līdz 2007.gada 31.maijam.
Projekta budžets ir 132 579 LVL.
Projekta komanda sastāv no pieciem cilvēkiem: projekta vadītāja, karšu izdošanas speciālists, mārketinga speciālists, filiāļu tīkla speciālists un pārdošanas atbalsta speciālists.
Izstrādājot projektu tiks ievēroti LR normatīvie akti un likumi, Starptautiskie kvalitātes standarti un Bankas iekšējās procedūras, instrukcijas un standarti.
Banka „X” Latvijā darbojas jau kopš 1992.gada un 15 pastāvēšanas gadu laikā tā ir iekarojusi līderpozīcijas gan pēc aktīvu apjoma, gan izsniegto kredītu un piesaistīto noguldījumu apjoma, gan arī pēc finanšu rezultātiem un reputācijas, taču banka pie sasniegtā neapstājas, un turpina attīstīties tālāk.
Neraugoties uz straujo izaugsmi, vēl tālu līdz Eiropas vidējiem rādītājiem. Lai tuvākajos gados panāktu attīstītās valstis un sasniegtu Eiropas vidējos rādītājus, un varētu pilnvērtīgi konkurēt Eiropas Savienības tirgū, Banka „X” ir ievērojami jāpalielina aizdevumu, noguldījumu un maksājumu karšu tirgus apjoms, jārēķinās ar vēl sīvāku konkurenci vietējā tirgū, īpaša vērība jāpievērš apdomīgai risku pārvaldībai, kā arī jākoncentrējas izaugsmei, neaizmirstot par efektivitāti.
Domājot par ilgtermiņa attīstību, ļoti būtiski ir piesaistīt jauniešu segmentu, jo ir pierādīts, ka jaunieši parasti paliek par pastāvīgajiem tās bankas klientiem, kuru pirmo ir izvēlējušies, kā arī, lai nepieļautu, ka visu jauniešu segmentu ar izdevīgiem piedāvājumiem piesaista galvenie konkurenti.…