Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,38 (19%)
Discounted price*:
1,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:314790
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Mūsdienās ar vārdu jaunie mediji vairāk asociējas viss, kas saistīts ar jaunajām tehnoloģijām, interneta vidi.
Teorija skaidro, ka jaunie mediji mūsdienās tiek identificēti kā datoru programmu izmantošana. Teksts, kas tiek pasniegts datorā (Web saites un elektroniskās grāmatas) tiek interpretēts kā jaunie mediji, turpretī teksts drukātā, kas ir rakstiskā veidā uz papīra nē. Līdzīgi var arī aplūkot šo pašu principu ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas, kuras ierakstītas diskā (CD-ROM) tiek uzskatītas par jaunajiem medijiem, bet fotogrāfijas, attēli grāmatā – nē. Pēc iepriekš minētā varam secināt, ka jaunie mediji ir viss kas ir digitalizēts un saistīts ar datortehniku.
Par jaunajiem medijiem var uzskatīt visu, kas ir digitāls un saistīts ar datoriem – Internets, web saites, datorspēles, CD-ROMs un DVD, virtuālā realitāte.
Mūsdienās ar vien vairāk tiek izmantotas piedāvātās jauno tehnoloģiju iespējas, kas tiek plaši izmantotas gan sadzīvē, gan mācībās, gan ikdienas darbos. Arī medijos un mākslā sastopams biežs jauno tehnoloģiju izmantojums. Rodas jaunas iespējas vizualizēt dažādas mākslas izstādes, filmās nereālas lietas ar datorprogrammu palīdzību parādīt reālas. To izmantojums rada neierobežotas iespējas attēlot nereālo par reālo ikdienas dzīvē, mūsu pasaulē. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,25 €
Work pack Nr. 1241460
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Jauno mediju kategorizēšana un uz to bāzes iespējamie komunikatīvie mehānismi. Jauno mediju ietekme citu mākslu jomā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/314790

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register