Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:284592
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  JAUNO PEDAGOGU ADAPTĀCIJAS BŪTĪBA UN NOZĪME    4
1.1.  Adaptācijas vispārīgs raksturojums    4
1.2.  Jaunā pedagoga adaptācijas īpatnības    6
2.  SKOLOTĀJU ADAPTĀCIJU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    9
2.1.  Jauno pedagogu motivācija    9
2.2.  Skolas administrācijas kompetence    12
  SECINĀJUMI    14
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    15
Extract

SECINĀJUMI
1. Izpētot teorētisko bāzi, var secināt, ka termins „adaptācija” ir plašs un tiek pielietots vairākās zinātņu nozarēs, tāpēc var būtiski atšķirties tās būtība, posmi un klasifikāciju veidi. Adaptācijas periods, sevišķi tā sākumā, ir ļoti grūts un sarežģīts laiks, tāpēc jaunajam skolotājam nepieciešams atbalsts. Šim procesam jābūt strukturētam, organizētam, kā arī jānodrošina atgriezeniskā saite. Skolas vadībai ir nozīmīga loma jauno skolotāju adaptācijas veicināšanā.
2. Mentora piešķiršana jaunajiem skolotājiem ir aktuāla visā pasaulē, mentors var palīdzēt gan ar saviem kā pieredzējuša pedagoga padomiem, gan ar savu atbalstu, iejūtoties skolas kolektīvā. Iejušanās būtu daudz vienkāršāka, ja arī Latvijā visiem jaunajiem skolotājiem tiktu piešķirts mentors.
3. Ikviena jauna darbinieka sekmīgu adaptēšanos var veicināt viņa motivēšana, tāpēc skolas administrācijai ir jāsaprot motivācijas nozīmīgums. Lai īstenotu motivāciju, skolas administrācijai jānoskaidro, kas katram pedagogam, arī jaunajam pedagogam ir svarīgs, jāizzina viņa intereses un vajadzības. Motivēta kolektīva darbība palīdz palielināt iestādes darbības efektivitāti, stiprina izglītības iestādes tradīcijas, vienotību un patīkamu gaisotni.
4. Izglītības iestādēs nav izdalīta atsevišķa personāldaļa, tāpēc jautājumi, kas saistīti ar skolas kolektīvu, jāuzņemas vadībai. Lai to varētu darīt produktīvi, administrācijas darbiniekiem jābūt atbilstošām kompetencēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register