-
Jaunu pakalpojumu virzīšana tirgū
Organizācijas struktūra ir loģiskas savstarpējas attiecības starp menedžmenta līmeņiem un funkcionālam nodaļām, kas ir konstruētas tā, lai efektīvi sasniegtu organizācijas mērķus.
Vertikālā komunikācija ir informācijas plūsmas virzīšana augšup vai lejup atbilstoši izveidotajaj organizācijas struktūrai.
Horizontālā komunikācijas: šis horizontālais kanāls virza informācijas plūsmu sānis, dodot iespēju atsevišķām vienībām sastrādāties ar citām bez vajadzības sekot augšup- un lejupejošajiem kanaliem. Pateicoties horizontālajiem sakariem organizācijās var izveidot progresīvas organizatoriskās struktūras, nepieciešamāš komisijas.
Uzņēmuma vadībā ir administrācija, kas pilda galvenās organizatoriskās funkcijas. Tajā ir uzņēmuma vadītājs, kuram ir pakļautas visas uzņēmuma struktūras, vadītāja vietnieks, kuram pakļaujas kabeļtelevīzijas nozare un viņa galvenie uzdevumi ir tehniskais līmenis un ar to saistītā dokumentācija. Vadītāja tiešajā pakļautībā atrodas sekretāre -KD inspektore, kuras, savukārt, atbildībā ir kadru daļa un materiālā atbildība par skaidrās naudas līdzekļiem
Administrācijas sastāvā ir ieskaitāma arī grāmatvedība. Šajā vienībā strādā trīs grāmatveži, katrs atbild par savu iecirkni un pakļaujas galvenajam grāmatvedim un direktoram, bet uzdevumus un norādījumus saņem no galvenā grāmatveža.
Pie administrācijas skaitās arī veikala vadītāja, kura pakļauta uzņēmuma priekšniekam, saņemot no tā konkrētus uzdevumus, un nodod tos tālāk saviem padotajiem - veikala pārdevējiem.
Lēmumus par darbinieku atbilstību ieņemamajam amatam, pieņemšanu pastāvīgā darbā vai atlaišanu pieņem pats uzņēmuma direktors.
Antenu iecirknis apkalpo KTV abonentus: iekasē abonentmaksu, slēdz līgumus, pieņem sūdzības. Tā sastāvā ir 2 cilvēki: iecirkņa vadītāja un kasiere. Rīkojumus vadītāja saņem no direktora. Iecirknis ir tieši saistīts ar grāmatvedību un meistaru brigādi, kas apkalpo KTV abonentus novēršot bojājumus tīklā, atbild par saņemtiem naudas līdzekļiem un garantē atskaišu pareizību.
TV un radio darbnīcā galvenais ir pasūtījumu pieņēmējs. Viņa pienākumi ir pieņemt pasūtījumus no klientiem un sadalīt darbu tālāk starp meistariem, kā arī kontrolēt izpildītā darba kvalitāti. Pretējā gadījumā viņš personīgi ir atbildīgs direktora priekšā par nekvalitatīvo darbu.
Uzņēmuma kabetļtelevīzijas brigāde sastāv no montieriem un palīgstrādniekiem. Galvenais brigadieris kopā ar savu palīgu atbild par darba kvalitāti un norisi, kā arī novērš bojājumus, izbraucot pie pasūtītājiem.
Lai nodrošinātu efektīvu darbību, viens no svarīgākiem uzdevumiem ir izlemt cik daudz precēm jābūt veikalā un cik plašam un dziļam jābūt sortimentam. Tāpēc ir svarīgi laikā un nepieciešamā daudzumā piegādāt preci veikalam. Šo uzdevumu uzņēmums pilda ar saviem spēkiem: ir iegādāts mikroautobuss, lai piegādātu preci no Rīgas uz Liepāju.
Iepriekš veikala vadītāja sastāda pasūtījumu un, apstiprinot to pie direktora, aizsūta pa faksu piegādātājam. Kamēr mašīna brauc uz Rīgu prece un dokumentācija jau tiek sagatavota piegādātāju noliktavās. …
Termiņš “mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20. gadsimta mijā., bet visstraujāk attīstījies 50. gadu sākumā. Pasaulē mārketinga koncepcija ir attīstījusies jau tikpat kā gadsimtu, bet Latvijā tā pielietošana tiek praktizēta sākot tikai ar valsts neatkarības iegūšanas laiku. Mārketings, parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. To var saprasts, jo par jaunumiem mūs nepārtraukti informē televīzijas, pasta, avīžu reklāmas, firmu aģenti. Citiem vārdiem, visi visu laiku mēģina kaut ko pārdot. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga “aisberga virsotne”, bet pastāv arī pats “aisbergs”. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgū. Padomju laikos Latvijā eksistēja uzņēmums "Elektrons". Tam piederēja veikalu tīkls, kabeļtīkli TV programmu translācijai visā Latvijā, un papildus tas nodarbojās ar sadzīves tehnikas remontu. Beidzoties Padomju laikiem, uzņēmums pakāpeniski sāka sadalīties vairākās daļās. Liepājas filiāles direktors veiksmīgi izveidoja jaunu uzņēmumu uz vecā uzņēmuma pamata, mantojot no tā vecos kabeļtīklus un signālu uztveršanas stacijas dažādos pilsētas rajonos. Tāpēc pilsētā jau ir izveidojies sabiedrības viedoklis par uzņēmumu, to darbību un tā vadošām personām. Pakalpojumu klāsts, ko sniegs uzņēmums, var sadalīt četras vispārējās grupas: Kabeļutiklu pakalpojumi,tirdzniecības pakalpojumi, elektroiekārtu remonta pakalpojumi, internets Uzņēmuma nākotnes stratēģija lielākais uzsvars tiek likts uz Kabeļu tīklu pakalpojumiem un Internetu. SIA “Elektrons & K” piedāvā savus pakalpojumus visiem klientu segmentiem Liepājā. Pavisam ir četri galvenie klientu segmenti. Katram no tiem ir savas īpatnības, kuras ir jāņem vērā sniedzot interneta pakalpojumus. Šā darba mērķis ir izveidot mārketinga plānu SIA”Elektrons & K” jauno pakalpojumu virzīšana Liepājas tirgū. Mārketinga plāna izstrādāšana ir nozīmīgs pakalpojumu virzīšanas posms, kurā laikā ir iespējams novērst atklātos trūkumus, draudus un kļūdainos pieņēmumus. Uzdevumi, kurus nepieciešams veikt, lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir sekojoši: • aprakstīt uzņēmuma darbības virzienus, struktūru un iegūtos klientus; • veikt situācijas analīzi, kas ietver mikrovides un makrovides faktoru ietekmes apskatu, un tā rezultātā noteikt uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudus pakalpojumu ieviešanai un virzīšanai Liepājas tirgū; • noteikt mārketinga mērķus un izvēlēties atbilstošākās mārketinga stratēģijas; •izstrādāt argumentētus priekšlikumus par nepieciešamajām aktivitātēm pakalpojumu virzīšanā. Darba izstrādāšanai tika izmantotas analītiskās pētīšanas metodes un sekundārie informācijas avoti : Mācību materiāli, Internets, Periodiskie izdevumi, Uzņēmuma nepublicētie materiāli.
- Diskriminācijas novēršanas problēma Latvijas darba tirgū un uzņēmumā
- Jaunu pakalpojumu virzīšana tirgū
- Tirgus mehānisms
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tirgus mehānisms
Research Papers for university21
-
Diskriminācijas novēršanas problēma Latvijas darba tirgū un uzņēmumā
Research Papers for university37
-
Nozares un produkta analīze foto pakalpojumu nozarei
Research Papers for university19
-
SIA "Ilgezeem" iziešanas iespēju novērtējums starptautiskā tirgū
Research Papers for university31
-
Tirgus analīze ziedu tirdzniecības nozarei
Research Papers for university16