Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550719
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Organizācijas struktūra ir loģiskas savstarpējas attiecības starp menedžmenta līmeņiem un funkcionālam nodaļām, kas ir konstruētas tā, lai efektīvi sasniegtu organizācijas mērķus.

Vertikālā komunikācija ir informācijas plūsmas virzīšana augšup vai lejup atbilstoši izveidotajaj organizācijas struktūrai.
Horizontālā komunikācijas: šis horizontālais kanāls virza informācijas plūsmu sānis, dodot iespēju atsevišķām vienībām sastrādāties ar citām bez vajadzības sekot augšup- un lejupejošajiem kanaliem. Pateicoties horizontālajiem sakariem organizācijās var izveidot progresīvas organizatoriskās struktūras, nepieciešamāš komisijas.
Uzņēmuma vadībā ir administrācija, kas pilda galvenās organizatoriskās funkcijas. Tajā ir uzņēmuma vadītājs, kuram ir pakļautas visas uzņēmuma struktūras, vadītāja vietnieks, kuram pakļaujas kabeļtelevīzijas nozare un viņa galvenie uzdevumi ir tehniskais līmenis un ar to saistītā dokumentācija. Vadītāja tiešajā pakļautībā atrodas sekretāre -KD inspektore, kuras, savukārt, atbildībā ir kadru daļa un materiālā atbildība par skaidrās naudas līdzekļiem
Administrācijas sastāvā ir ieskaitāma arī grāmatvedība. Šajā vienībā strādā trīs grāmatveži, katrs atbild par savu iecirkni un pakļaujas galvenajam grāmatvedim un direktoram, bet uzdevumus un norādījumus saņem no galvenā grāmatveža.
Pie administrācijas skaitās arī veikala vadītāja, kura pakļauta uzņēmuma priekšniekam, saņemot no tā konkrētus uzdevumus, un nodod tos tālāk saviem padotajiem - veikala pārdevējiem.
Lēmumus par darbinieku atbilstību ieņemamajam amatam, pieņemšanu pastāvīgā darbā vai atlaišanu pieņem pats uzņēmuma direktors.
Antenu iecirknis apkalpo KTV abonentus: iekasē abonentmaksu, slēdz līgumus, pieņem sūdzības. Tā sastāvā ir 2 cilvēki: iecirkņa vadītāja un kasiere. Rīkojumus vadītāja saņem no direktora. Iecirknis ir tieši saistīts ar grāmatvedību un meistaru brigādi, kas apkalpo KTV abonentus novēršot bojājumus tīklā, atbild par saņemtiem naudas līdzekļiem un garantē atskaišu pareizību.
TV un radio darbnīcā galvenais ir pasūtījumu pieņēmējs. Viņa pienākumi ir pieņemt pasūtījumus no klientiem un sadalīt darbu tālāk starp meistariem, kā arī kontrolēt izpildītā darba kvalitāti. Pretējā gadījumā viņš personīgi ir atbildīgs direktora priekšā par nekvalitatīvo darbu.
Uzņēmuma kabetļtelevīzijas brigāde sastāv no montieriem un palīgstrādniekiem. Galvenais brigadieris kopā ar savu palīgu atbild par darba kvalitāti un norisi, kā arī novērš bojājumus, izbraucot pie pasūtītājiem.
Lai nodrošinātu efektīvu darbību, viens no svarīgākiem uzdevumiem ir izlemt cik daudz precēm jābūt veikalā un cik plašam un dziļam jābūt sortimentam. Tāpēc ir svarīgi laikā un nepieciešamā daudzumā piegādāt preci veikalam. Šo uzdevumu uzņēmums pilda ar saviem spēkiem: ir iegādāts mikroautobuss, lai piegādātu preci no Rīgas uz Liepāju.
Iepriekš veikala vadītāja sastāda pasūtījumu un, apstiprinot to pie direktora, aizsūta pa faksu piegādātājam. Kamēr mašīna brauc uz Rīgu prece un dokumentācija jau tiek sagatavota piegādātāju noliktavās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1135038
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register