Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328913
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.1.  Nozares vispārīgs raksturojums    3
1.2.  Nozarē piedāvātā pakalpojuma raksturojums    3
1.3.  Tradīcijas Latvijā, Rīgā    4
1.4.  Nosacījumi nozares attīstībai    5
2.1.  Piedāvāto pakalpojumu raksturojums    7
2.2.  Faktori pakalpojumu piedāvāšanai    10
2.3.  Tipiskās patērētāju grupas (jeb mērķa tirgus segmentācija)    11
3.1.  Konkurentu analīze    13
4.1.  Statistika un rādītāji    17
5.1.  Iespējas un draudi    20
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Ievads
Foto pakalpojumu izmantošana ir neatņemama sastāvdaļa mūsdienīgiem cilvēkiem. Ziņojumā par Latvijas tautsaimniecības attīstību atsevišķi pētījumi par foto pakalpojumu nozari netiek veikti. Pētījumi tiek veikti par uzņēmējdarbību kopumā.
Foto pakalpojumu tirgus Latvijā sāka attīsties jau 19.gs. Fotogrāfiju sāka uztver kā mākslu, cilvēki arvien vairāk sāka iemūžināt savus svarīgākos dzīves mirkļus. Latvijā fotogrāfija pirmoreiz ienāk jau fotografēšanas tehnikas izgudrošanas gadā - 1839. Vienā acumirklī, jau 1840. gadā, fotografēšana ieņēma lielāku lomu nekā gleznošana. Lai uzņemtu portretu bija jāpavada mazāks laiks, nekā pozējot māksliniekam. Tas bija arī ievērojami lētāk. Pirmās fotodarbnīcas Rīgā, Jelgavā un Liepājā atver iebraucēji, galvenokārt vācieši, nīderlandieši un franči. Galvenokārt tiek bildēti portreti, pa retam arī lauku un pilsētu panorāmas. Par pirmo fotogrāfu latvieti, spriežot pēc bildes datējuma, var uzskatīt Alfonu Bērmani – 1854.gadā. Sešdesmito gadu sākumā Rīgā jau strādāja ap 20 fotodarbnīcu – lielākoties Vecrīgā. Ir ziņas, ka arī Daugavpilī bijušas dažas.
Par mākslas foto var sākt runāt tikai ar gadsimta miju. Fotogrāfi izjuta cenzūras iespaidu – nevarēja bildēt tiltus, jaunas, stratēģiskas ēkas – elektrostacijas, armijas objektus, no gaisa. Sākot ar sešdesmitajiem gadiem, aizvien biežāk parādījās privātās fotokameras līdz ar to sadzīves fotografēšana no “skatītāja no malas” pārgāja “dzīves notikumu dalībnieka” rokās.
Mūsdienās foto pakalpojumu tirgus nav izzudis, bet gluži otrādi, tas ir attīstīts kā vel nekas, to var raksturot kā tirgu, kas apmierina klientu estētiskās vajadzības, tas nav pirmās nepieciešamības pakalpojums, bet tas nevar izzust, jo patērētājiem vienmēr būs kaut neliela vajadzība pēc savu atmiņu saglabāšanas. Šī nozare ir ļoti attīstīta jau tagad, bet tā attīstās un aug arvien vairāk un vairāk, aptverot lielākas tirgus platības un nišas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1342894
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register