Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:746534
 
Evaluation:
Published: 11.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kūrortviesnīcas kā tūrisma sektors    4
1.1.  Viesnīcu klasifikācija pēc veidiem, to funkcijas    4
1.2.  Kūrortviesnīcu raksturīgākās atrašanās vietas, to piedāvājums    6
1.3.  Kūrortviesnīcu klientu sastāvs, to vajadzības un vēlmes    7
1.4.  Kūrortviesnīcu attīstības iespējas    9
2.  Kūrortviesnīcu pakalpojumu piedāvājuma un pieprasījuma raksturojums    11
2.1.  Piedāvājums – produkti, to atbilstība klientu vēlmēm    11
2.2.  Cenas    12
2.3.  Piedāvātāju konkurence tirgū    13
2.4.  Pieprasījums – esošie un potenciālie klienti, to struktūra, brīvais laiks, gaume    14
3.  Jūrmala kā tūrisma galamērķis    15
3.1.  Galamērķa vispārīgs raksturojums    15
3.2.  Kūrortviesnīcu īpatsvars izmitināšanas pakalpojumu tirgū    16
3.3.  Kūrortviesnīcu piedāvājums, cenas, kvalitāte    18
3.4.  Pakalpojumu pieprasījuma raksturojums    19
3.5.  Kūrortviesnīcu attīstības iespējas    20
3.6.  Esošo klientu apmierinātības ar pakalpojumiem izvērtējums    22
3.7.  Latvijas iedzīvotāju aptaujas izvērtējums    23
3.8.  Interviju ar kūrortviesnīcu pārstāvjiem izvērtējums    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  PIELIKUMI    29
Extract

Secinājumi
1. Majoros atrodas 50 % no visām tūrisma mītnēm Jūrmalā, savukārt kūrortviesnīcas Majoros ir 4, kas ir 40 % no visām kūrortviesnīcām Jūrmalā;
2. Kūrortviesnīcu viesi ir atpūtas viesi, kuri ierodas ar mērķi uzlabot veselību, attīrīt organismu un noņemt stresu;
3. Lielākais viesu pārsvars ir no Baltijas, Krievijas un Skandināvijas valstīm;
4. Piedāvājums un cenas atbilst mērķauditorijai;
5. Lielākais pieprasījums pēc tūrisma pakalpojumiem, līdz ar to arī viesnīcu noslogojums, ir gada 3. ceturksnī;
6. Pēc „Hotel Jūrmala Spa” viesnīcas datiem, vidējais noslogojums bija 59%, kas ir par 2% lielāks nekā 2010. gadā, līdzīga tendence ir arī pārējās kūrortviesnīcās;
7. „Hotel Jūrmala Spa” 2011. gadā ievērojami pieaudzis to pakalpojumu pārdošanas apjoms, kurus lielākoties izmanto vietējie iedzīvotāji – skaistumkopšanas pakalpojumi un saunu un baseinu centra pakalpojumi;
8. Jūrmalas pilsētas dome sniedz ievērojamu atbalstu tūrisma nozarei;
9. Pēdējo 3 gadu laikā vērojams tūristu pieaugums;
10. Pieprasījuma un atpazīstamības paaugstināšanai, viesnīcas piedalās ar tūrismu un viesnīcu biznesu saistītās starptautiskās izstādēs;
11. Kūrortviesnīcas Latvijā atrodas ģeogrāfiski izdevīgās vietās, un tās piedāvā kvalitatīvus SPA pakalpojumus.

Priekšlikumi
1. Ieviest jaunus un aktuālus piedāvājumus, kas palīdzētu piesaistīt jaunas mērķa grupas, piesaistītu iepriekšējo un esošo klientu uzmanību, tādējādi palielinot konkurenci
2. Veidot ikmēneša motivējošas darbinieku sapulces, kurās tiktu analizēts līdzšinējais darbs un tiktu izvirzīti mērķi darbības uzlabošanai
3. Sagādāt patīkamus pārsteigumus klientiem, piemēram, viesim atkārtoti apmetoties viesnīcā, numurā piegādāt augļu grozu kā pateicību
4. Izmantot sociālo tīklu priekšrocības un aktīvi reklamēt tajos savus produktus un pakalpojumus

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1332892
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register