Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Kabatas nauda - instruments pirmajai finanšu plānošanas pieredzei un attieksmes veidošanai par naudas lomu 9.-12.klašu skolēnu vidū

     

    Research Papers25 Economics

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:488475
 
Evaluation:
Published: 04.01.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
  TEORĒTISKĀ DAĻA    6
  Naudas jēdziens un nepieciešamība pēc tās    6
  Ģimenes un individuālais budžets    8
  Nauda individuālo vajadzību apmierināšanai jeb kabatas nauda    10
  Kabatas nauda nedrīkst būt alga par labām sekmēm vai kādu darbiņu    10
  Kabatas naudas saņemšanas biežums un summas lielums    11
  PRAKTISKĀ DAĻA    13
  Sakarība starp kabatas naudas došanas biežumu un tās tēriņu mērķiem    13
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    23
  Pielikums    24
Extract

Secinājumi
1. Nepieciešamība pēc naudas un naudas funkcijas mūsdienās ir saglabājušās, bet arvien mazāk cilvēki izmanto skaidru naudu saviem ikdienas norēķiniem, dominējoša kļūst naudas elektroniskā forma.
2. Par kabatas naudu raksta galvenokārt psihologi, izsakās vecāki medijos, bet maz ir nopietnu pētījumu.
3. Salaspils 2. viduskolas 9.-12. klašu skolēnu vidū visizplatītākais kabatas naudas izsniegšanas biežums ir katru dienu neliela naudas summa 1-3 LVL apmērā (53%), 20% aptaujāto nesaņem regulāru kabatas naudu.
4. Respondentiem, kuri saņem kabatas naudu katru dienu dominē īstermiņa, vienas dienas izdevumu plānošana. Tēriņu mērķi ir saldumi un našķi, spontāni pirkumi sev, liela daļa nesaprot, kur nauda iztērēta. Tātad šāda kabatas naudas došanas prakse neveicina jauniešu prasmi plānot savus izdevumus ilgtermiņā, un nav atbalstāma.
5. Visaudzinošākais kabatas naudas izsniegšanas biežums ir reizi nedēļā. Bērni ne tikai mācās plānot, bet arī attīsta prasmi pakāpeniski virzīties pie nospraustā mērķa, krājot. Šis biežums pamazām gatavo naudas saņēmējus tam laikam, kad pašam būs jāpelna, iemācot noteikt prioritātes – atteikties no mazsvarīgā, kaut kā nepieciešamāka labā.
6. Neregulāri izsniegta kabatas nauda piespiež bērniem pārdomāt viņu tēriņu mērķus; nav tādu jauniešu, kas nezin, kur īsti naudu ir iztērējuši, jaunieši biežāk izvēlas naudu uzreiz neiztērēt, bet to uzkrāt, bet nepastāv plašas iespējas pašam jaunietim pieņemt savus lēmumus un plānot izdevumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1363643
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register