Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,91 (14%)
Discounted price*:
5,58
Purchase
Add to Wish List
ID number:369263
Evaluation:
Published: 15.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Tehnoloģiju loma cilvēka dzīvē    2
1.1.  Mobilo ierīču kaitīgums    2
1.2.  Mobilo ierīču funkcijas    4
1.3.  Mobilo telefonu izmantošana vadot auto    5
2.  Efektīva reklāma    6
2.1.  Reklāmas uztvere-tēli    9
2.2.  CSDD reklāmas kampaņa    9
3.  Metodoloģiskā daļa    11
3.1.  Aptauja    11
3.2.  Intervija    15
4.  Empīriskā daļa    16
4.1.  Reklāmas vizuālais tēls    16
4.2.  GIF attēli    17
4.3.  Reklāmas attēli    24
4.4.  Reklāmas video    25
4.5.  Auditorijas viedoklis par reklāmas kampaņu “Skaties ceļam acīs!”    25
4.6.  Intervija ar CSDD pārstāvi    33
  Secinājumi    35
  Pielikums    36
Extract

SECINĀJUMI
1. Auto vadīšana reizē izmantojot telefonu ir populāra parādība, kas ir ļoti bīstama visiem tuvumā esošajiem un ne vienmēr ieekonomē laiku un ir tā vērta.
2. Šādu reklāmas kampaņa auditorijas domām ir nepieciešams turpināt.
3. Lielākā daļa auto vadītāju izmanto mobilo ierīci reizē vadot auto, kā viens galvenajiem izmantošanas iemesliem ir nepieciešamība sazināties ar citiem cilvēkiem.
4. Lielākām daļa autovadītāju bija redzējuši reklāmas kampaņu un uzskata, ka tā savu efektivitāti panāks ar laiku.
5. Šī reklāmas kampaņa tiks turpināta, jo tā ieņem lielu lomu tās veidotāju domām un ir guvusi pozitīvas atsauksmes.
6. Visvairāk uzmanību piesaistīja video materiāls. Iespējams tāpēc ,ka tas bija orģināls gan idejas ziņā, gan tēlu.
7. Darba autores uzmanību piesaistīja GIF animācijas, to interesanto ideju dēļ, kā arī video materiāls, kas varēja būt saistošs dažādām vecumu grupām.
8. Lai novērstu šādus braukšanas paradumus ir jāturpina šī akcija un jāvērš policistus biežāk kontrolēt auto vadītājus un piemērot pēc likuma noteiktos sodus.
9. Reklāmas materiāli bija izstrādāti ļoti veiksmīgi izmantojot vizuālos izteiksmes līdzekļus. Izcēlās ar kārtīgi pārdomātu saturu un labi sabalansētu humora devu, kas veiksmīgi piesaistīja cilvēku uzmanību.
10. Reklāmas dizaini bija veidoti ar kopīgu ideju , bez pārāk daudz detaļām un vienotā stilā.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/369263

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register