Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:620248
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract


Kampaņas definīcija

Dažādi autori uzsver mazliet atšķirīgas kampaņas definīcijas. Piemēram, Svešvārdu vārdnīcā kampaņa ir definēta kā kādā laika posmā veikta organizēta darbība ar sabiedriski politiskiem mērķiem (Svešvārdu vārdnīca, 1999:334).
Kampaņa ir skaidrota arī kā stratēģiski un rūpīgi izplānots dizains vēstījumu nosūtīšanai konkrētai mērķauditorijai noteiktā laika posmā, lai iegūtu pozitīvu vai negatīvu atbildes reakciju (Moffit, 1999, citēts pēc Baldwin et al., 2004:315).
Kampaņa var būt arī kā plānoti, mērķtiecīgi centieni, lai sasniegtu izvirzīto mērķi vai noteiktu galvenos mērķus tālākai ilgtermiņa organizācijas darbībai (Newsom et al., 2000:434).

Kampaņu veidi

Galvenie kampaņu veidi ir komerciālā (reklāmas) kampaņa, politiskā kampaņa un sociālā kampaņa (Moffit, 1999:29).
Reklāmas kampaņa ir kampaņa, kas tiek veidota tirgus paplašināšanas un izpētes veikšanai. Tās primārais mērķis ir pārdot kādu noteiktu produktu, tādēļ specializējas biznesa komunikācijas veidošanā. Šī komunikācija ir tendēta uz to, lai šis vēstījums sasniegtu potenciālo pircēju vai klientu un pamudinātu viņu reklamēto produktu iegādāties (Baldwin et al., 2004:317).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register