Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728742
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.07.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅA    5
1.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņas jēdziens, kampaņu veidi un to nozīme uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā    5
1.2.  Sabiedrisko attiecību kampaņas struktūra un veidošanas pamatprincipi    7
1.2.1.  SA kampaņas plāna izstrāde, tā galvenie etapi    8
1.2.2.  SA kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    10
1.2.3.  SA kampaņas mērķauditorijas un vēstījumu piemērošana tām    12
1.2.4.  SA kampaņas īstenošanas komandas, laika grafika un budžeta plānošana    15
1.3.  SA kampaņas taktika un komunikāciju stratēģija    16
1.3.1.  Sabiedrisko attiecību instrumenti    18
1.4.  SA kampaņas kontroles mehānismi un novērtēšana    22
2.  LABDARĪBA – VIENA NO SOCIĀLI ATBILDĪGA UZŅĒMUMA IZPAUSMĒM    26
  LITERATŪRA UN AVOTI    31
Extract

Kāds pārliecināšanas teorijas speciālists kampaņu plānotāja sarežģīto stāvokli apraksta šādi: cilvēks, kas uzsāk sabiedriskās komunikācijas kampaņu, līdzinās cilvēkam, kas apmaldījies biezā iespējamību meža. Viņš var atrast tajā ceļu, izmantodams skautu organizācijā apgūto prasmi saglabāt mieru un kustēties uz priekšu vienā virzienā, jo tādējādi viņš agri vai vēlu nonāks kādā klajumā. Vienīgās briesmas draud tad, ja cilvēks paliek uz vietas vai zaudē virzienu un sāk mest apļus. Pat tad, ja izraudzītā teorija nav optimāla, tā palīdzēs lēni un prātīgi izkļūt no meža un sasniegt terra cognita (< lat. pazīstamā zeme) [2., 570.lpp.].
Sabiedrisko attiecību kampaņa ietver kompleksu un ļoti plašu sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojumu, kā arī reklāmas materiālu izmantojumu programmas ietvaros un kopīgā darbības plāna īstenošanu, ietekmējot sabiedrības viedokli un attieksmi, lai popularizētu uzņēmuma tēlu un uzlabotu tā reputāciju. Sabiedrisko attiecību kampaņa sagatavo nākotnes tirgu, izveido labvēlīgus apstākļus veiksmīgu lēmumu pieņemšanai attiecībā uz idejām, produktiem un pakalpojumiem [15., 128.lpp.].
Lai gan daļa sabiedrisko attiecību speciālistu uzskata sabiedrisko attiecību kampaņu par dažādu pieeju kopumu, parasti sabiedriskās attiecības tiek veidotas, balstoties uz vienu modeli gan politikā, gan kāda produkta noieta veicināšanā [3., 11.lpp.].
Sabiedrisko attiecību kampaņa ir plānotu, savstarpēji koordinētu, mērķtiecīgu, noteiktā laika posmā īstenotu, ilgtermiņa pasākumu kopums atbilstoši uzņēmuma stratēģiskajam mērķim, sociālajai misijai. Amerikāņu pieejas piekritēji sabiedrisko attiecību kampaņu veidošanu apraksta kā procesu, kas sastāv no četriem posmiem – problēmas noteikšana, plānošana un programmas veidošana, darbība un komunikācija, kā arī programmas novērtēšana [3., 11.lpp.].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register