-
Karjeras pētījums
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Biogrāfiskie dati | 3 |
2. | Dzīves moto | 3 |
3. | Dzīves mērķis | 4 |
4. | Personības galvenās dzīves vērtības | 4 |
5. | Motīvi | 5 |
6. | Kādus līdzekļus personība izmantoja ceļā uz panākumiem | 5 |
7. | Personības panākumu pašvērtējums | 6 |
8. | Personības veselības stāvoklis | 6 |
9. | Personības apmierinātība ar dzīvi | 6 |
10. | Reakcija uz negatīvu kritiku | 7 |
11. | Kritēriji tuvu draugu un dzīvesbiedra izvēlē | 7 |
12. | Uz ko personība paļāvās grūtos brīžos | 7 |
13. | Vadmotīvi saskarsmē ar citiem | 8 |
14. | Personības profesionālās darbības raksturojums | 8 |
15. | Personības attieksme pret neveiksmēm | 8 |
16. | Personības ieguldījums sabiedrības labā | 9 |
17. | Personības dzīves laikā pastāvošās sabiedrības atzītas vērtības | 9 |
18. | Personības attieksme pret materiālo pasauli | 9 |
19. | Personības dzīves apstākļi | 10 |
20. | Pirmais impulss Personības karjeras izvēlei | 10 |
21. | Personības panākumu darbības virziena meklējumi | 10 |
22. | Personības personīgās kvalitātes | 11 |
23. | Karjeru veicinoši darbības un domāšanas procesi | 11 |
24. | kas personībai traucēja ceļā uz panākumiem | 11 |
25. | Kādi ārējie faktori ietekmēja Personības sasniegumus | 12 |
26. | Kā personība rīkojās nepierastā, netradicionālā situācijā | 12 |
27. | Ko Personībai nācās ziedot savas karjeras dēļ | 12 |
28. | Personības izvirzītie profesionālās izaugsmes kritēriji | 13 |
29. | Personības lielākie panākumi | 13 |
30. | Secinājumi | 13 |
31. | Ko es ieguvu veicot šo pētījumu | 14 |
32. | Informācijas avoti | 15 |
PERSONĪBAS BIOGRĀFISKIE DATI
Pazīstams cilvēks.
Antra Kundziņa dzimusi Balvos, skolotāju ģimenē. Sekmīgi mācījusies Balvu 1.vidusskolā, apdāvināta skolniece ar īpašu tehnisko domāšanu. Vidusskolu beigusi kā teicamniece, iestājusies RPI (tagad Rīgas Tehniskā Universitāte), par īpaši labām sekmēm pamanīta un piedāvāta iespēja mācības turpināt ārzemēs. Augstāko izglītību ieguvusi Vācijā, pēc studijām sekmīgi veidojas darba karjera.
Vēsturiska personība.
Nora Bumbiere dzimusi Jelgavā strādnieku ģimenē. Māte Tamāra Bumbiere sava mūža lielāko daļu strādājusi Jegavas slimnīcas bērnu nodaļā par sanitāri, tēvs Jānis Bumbiers strādājis par šoferi. “Līdz ar Noru Bumbieri aizsākās jauns laikmets latviešu estrādes mūzikā”[1.,11].
“Viņa dzīvoja īsu vētrainu mūžu. Balansēdama starp dzīvi, kas izjusta līdz mielēm, un dziedāšanu, viņa dzemdēja trīs bērnus. Iemīlēja nejēdzīgus vīriešus, piedzīvoja četras neveiksmīgas laulības…Cieta publikas acīm slēptas depresijas, sāpju lēkmes…”[1.,12].
DZĪVES MOTO
Pazīstams cilvēks.
Antaras dzīves moto skolā bija – Iegūt pēc iespējas daudzpusīgākas zināšans, augstskolā – nezaudēt ticību saviem spēkiem, bet profesionālajā sfērā – pierādīt, ka spēj sasniegt nosprausto mērķi.
Vēsturiska personība.
Grūti teikt kāds varētu būt bijis N.Bumbieres dzīves moto skolā, personīgajā dzīvē. Viņai patika balles visādas pucēšanās, tā saka viņas mamma. Patika būt kopā ar draugiem. Spriežot pēc Inetas Meimanes grāmatas N.Bumbieres dzīves moto: “Būt mīlētai” Citāts no grāmatas: “Nora dzīvoja ar kvēlu velmi nebūt vientuļai, būt vīrieša mīlētai. Ļoti vēlējās, lai apkārtējiem liktos ka tā arī ir. Viņa brīnišķīgi prata sevi parādīt – “tērpi un nadziņi allaž kārtībā”. To, ka nav kārtībā pats būtiskākais, saprata tikai tuvākie”[1.,15]
…
Veiksmīga cilvēka un pazīstamas personības karjeras izaugsmes pētījums un salīdzināšana.
- Karjeras pētījums
- Laulības
- Saderināšanās un šķēršļi
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Darbinieku motivācijas pētījums uzņēmumā
Research Papers for secondary school8
-
Viļa Lāča karjeras veicinošie faktori
Research Papers for secondary school13
-
Motivācijas ietekme karjeras veidošanā
Research Papers for secondary school3
-
Pētījums par portālu draugiem.lv
Research Papers for secondary school7
-
Jauniešu personības īpašību ietekme uz turpmākās karjeras izvēli
Research Papers for secondary school29
Evaluated!