Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876503
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2000.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Apmācības programmu algoritmi    5
1.1.  Sistemātiskais izklāsts    5
1.2.  Pārrunu metode    5
1.3.  Darbs ar grāmatu    5
1.4.  Uzskates metodes    5
1.5.  Vingrinājumi    5
1.5.1.  Didaktiskās prasības vingrinājumiem    5
2.  Lineārs algoritms    6
2.1.  Lineārs algoritms ar atgriezenisko saiti    7
2.2.  Izvēlētas atbildes    8
2.3.  Šablonu atbildes    8
2.4.  Atbilžu loģiskā analīze    9
2.5.  Skaitliskas atbildes    9
Extract

1 Apmācības programmu algoritmi

Apmācības programmā tiek izmantotas daudzas no tām mācību metodēm, ko izmanto skolotājs savās nodarbībās, protams pielāgojot tās datorizētas apmācības programmas iespējām:

1.1 Sistemātiskais izklāsts
Stundās parasti tas ir skolotāja stāstījums. Veidojot datorizētu apmācības programmu tas varētu būt teksts, kurš parādās pakāpeniski pa daļām, skaņu ieraksti, paskaidrojoši attēli. Sistemātiskā izklāsta pamatprasības:
• izklāstam jābūt plānveidīgam, saturīgam, skolēnu vecumam atbilstošam;
• tam jābalstās uz skolēnu priekšzināšanām;
• stāstījuma laikā skolotājam jāizmanto uzskates līdzekļi (datorprogrammās – animācija, skaņa, attēli);
• izklāsta laikā skolotājs izceļ būtiski svarīgo informācijas plūsmā (attiecīgi datorizētā mācību programmā tie var būt teksta izcēlumi, skaņas pavadījums tekstam, utml.);
• skolotāja izklāstam jābūt pārliecinošam, spilgtam izteiksmē, emocionālam, tāds stāstījums vairāk piesaista skolēnu uzmanību (veidojot datorizētu apmācības programmu ir svarīgi, lai tā būtu vizuāli pievilcīga, saistoša un pietiekami asprātīga);
• izklāsta laikā skolotājam uzmanīgi jāvēro klases līdzdalības līmenis stāstījuma satura uztverē. Ja skolotājs jūt, ka skolēnu uzmanība krītas jāuzdod skolēniem daži jautājumi. [2] Veidojot apmācības programmu, jārūpējas par to, lai tā būtu pietiekami interaktīva, lai dotu pietiekami daudz iespēju skolēnam pašam līdzdarboties vielas apguves procesā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1228080
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register