Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:797122
 
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Анотация    4
  Ievads    6
  Datortīkli    8
  Datortīka nepieciešamība un administrēšana    9
  Sazarošanās    14
  Kas ir cikls?    18
  Algoritmi ar cikliem    20
  Cikls ar skatītāju    21
  Cikls ar sākuma nosacījumu    22
  Cikls ar beigu nosacījumu    23
  Grafika    25
  Vispārīgi ieteikumi nodarbību sagatavošanai    29
  Nepieciešamie resursi    31
  Nodarbībās izmantojamie interneta resursi    33
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotie izziņas avoti    37
  Pielikumi    38
Extract

Mēs visi noteikti zinām, ka mūsdienās visu, ko agrāk darīja ar rokām, veic ar datoru- raksta, sūta, runā un dara citas dažādas lietas. Tāpēc katrā skolā ir jābūt datoriem, to palīg ierīcēm, informātikas stundām un skolotājiem, lai skolēni prastu pielietot datorprogrammas dzīvē, darbā, jo datori atvieglo un paātrina cilvēku darbu, bez tā vairs nevar iztikt.
Līdz šim brīdim (2004./2005. m. g.) lielākajā daļā Ogres rajona skolās datortīkla ierīces un programmas, kuras māca skolēniem, ir novecojušas un neatbilst mūsdienu prasībām, tas traucē pilnvērtīgai, mūsdienīgai skolēnu apmācībai. Mūsu skolā šī problēma vēl pagaidām nav tik traģiska, jo katru gadu notiek nelielas izmaiņas un papildinājumi datortīklu darbībā, bet pēc dažiem gadiem jauniešiem būs grūti izmantot datorus, jo to darbaspēks būs ļoti samazinājies un ar jaunām programmām tie vairs nespēs strādāt normālā ātrumā. Tajā pat laikā mēs visi zinām, ka informātikas tehnoloģijas attīstās milzīgā tempā un datorsistēma, kas skaitījās jauna dažus gadus atpakaļ, tagad jau ir novecojusi un ar to neviens negrib darboties. Tāpēc rodas dažādas problēmas, kas ir saistītas ar lēnu (neefektīvu) datortīkla darbību, ātru vīrusu piekļuvi no interneta, mazu cietā diska atmiņu, novecojušu aparatūras izmantošanu u.c. Atbilstošu problēmu rezultātā gan skolēni, gan skolotāji nespēj strādāt šādos apstākļos, paspēt izņemt visu vielu un materiālus, iepazīties ar jaunākām programmām. Tāpēc ir jādomā kā izmainīt šādu situāciju skolās, uzlabot datortīklu un citas nepieciešamas lietas, lai darbs ar datoriem sagādātu prieku gan skolotājiem, gan jauniešiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1181872
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register