-
Ķermeņa valoda
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
KĀ MĀCĪTIES ĶERMEŅA VALODU | 4 | |
Vingrinājums | 6 | |
Agresīvais | 6 | |
Pasīvais | 6 | |
Pārliecinošais | 6 | |
Komentāri | 6 | |
Agresīva ķermeņa valoda | 6 | |
Pasīva ķermeņa valoda | 7 | |
Pārliecinoša ķermeņa valoda | 8 | |
PSIHISKAIS SPĒKS IESPAIDA ATSTĀŠANAI | 9 | |
VĀRDU PSIHISKAIS SPĒKS | 9 | |
IETIŠĶIE KONTAKTI UN SARUNAS | 9 | |
Sarunu dalībnieku izvietojuma paraugi | 11 | |
VIZĪTĒS, SABIEDRĪBĀ, VIESOS | 13 | |
GALDI UN SĒDEKĻI | 18 | |
Sēdekļu izvietojums ap galdu | 18 | |
Pamata pozīcijas sēdekļu izvietojumam ap galdu | 18 | |
Stūra pozīcija | 19 | |
Sadarbības pozīcija | 19 | |
Iepazīstināšana ar trešo personu | 19 | |
Konkurences un aizsardzības pozīcija | 20 | |
Papīrs nolikts uz teritorijas robežlīnijas | 21 | |
Bezvārdu atļauja ieiet pircēja teritorijā | 22 | |
Papīra ievilkšana savā teritorijā norāda bezvārdu piekrišanu | 22 | |
Neatkarīgā pozīcija | 23 | |
KVADRĀTVEIDA, APAĻI, TAISNSTŪRVEIDA GALDI | 23 | |
KVADRĀTVEIDA GALDS | 23 | |
Kvadrātveida galds | 23 | |
APAĻŠ GALDS | 23 | |
Apaļš galds | 24 | |
TAISNSTŪRVEIDA GALDI | 24 | |
Izvietojums pie taisnstūrveida galda | 24 | |
NOBEIGUMS | 25 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 26 |
Ikdienas dzīvē mēs pievēršam maz uzmanības neverbālajai saskarsmei, galvenokārt pievēršoties verbālajai saskarsmei, jo mums šķiet, ka ar vārdu var translēt visu. Ar vārdu var izsmeļoši nodot faktus, bet ne vienmēr iespējams izteikt jūtas.
Sarunas laikā ar draugu vai draudzeni nemanāmi ieslēdziet magnetofonu! Vēlāk, atskaņojot ierakstu, jūs ievērosiet daudzās pauzes, smieklus nesaprotamu iemeslu dēļ utt. Tieši šīs pauzes aizpildīja saskarsmi bagātinoša mīmika un žesti.
Dažādu tautu neverbālās valodas zīmes ir dažādas (piemēram, galvas grozīšana no vienas puses uz otru latvietim nozīmē "nē", bet bulgāram - "jā"). Turklāt neverbālo valodu vieni cilvēki saprot labāk, citi -sliktāk; sievietes prot translēt un uztvert savas jūtas ar neverbālām zīmēm labāk, bet vīrieši - sliktāk.
Neverbālos saskarsmes paņēmienus personības attīstības procesā cilvēks apgūst agrāk nekā verbālos. Mazs bērns, kas vēl neprot runāt, savu vajadzību un emociju izpausmei izmanto mīmiku un pantomīmu, un, no otras puses, mācās uztvert apkārtējo cilvēku un vispirms savas mātes emocionālo stāvokli pēc ārējām zīmēm - mīmikas, žestiem, balss intonācijas utt.
Prasme izmantot neverbālos saskarsmes līdzekļus (starppersoniskā telpa, vizuālais kontakts, ekspresija, empātija) nosaka personības saskarsmes spēju, tās sabiedriskumu.…
“Ķermeņa valoda, ka klienta novērtējuma veids. Tās izmantošanas priekšrocības un pamatojums.” Projekta darbs kustību kultūra
- Komunikācijas barjeras
- Ķermeņa valoda
- Neverbālā komunikācija. Lietišķā saskarsme
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viens no neverbālās komunikācijas veidiem - ķermeņa valoda
Research Papers for secondary school10
-
Ķermeņa valoda
Research Papers for secondary school4
-
Ķermeņa valoda - Alans Pīzs un citi
Research Papers for secondary school7
Evaluated! -
Žestu valoda. Ķermeņa valoda
Research Papers for secondary school2
-
Ķermeņa valoda
Research Papers for secondary school12