Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:384246
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Filmu industrijas vispārīgais raksturojums    4
2.  Kinofilmu tēmas un saturi    6
  Sešdesmitie un simbolisms    8
  Ierobežojumi    10
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Kino jeb kinematogrāfija ir kinofilmu radīšanas māksla vai process. Kinematogrāfija tiek uzskatīta gan par mākslas, gan par izklaides nozari.1 Kino industrija ir viens no ienesīgākajiem biznesiem 20.gadsimtā un vēl jo projām. Pasaulē viena no lielākajām un ietekmīgākajām valstīm vienmēr ir bijušas Amerikas Savienotās Valstis. Holivuda vienmēr ir bijis daudzu aktieru lielākais mērķis.
Amerikas kino plašā atpazīstamība un ietekmīgums ir labs piemērs kino kā medija spēkam. Mūsdienās lielākajai daļai cilvēku nav jāpaskaidro ko nozīmē Holivudas zīmols filmai. Tomēr mani interesēja, kāda bija kino industrija toreiz, kad kino jau bija kļuvis plaši izplatīts, bet vēl nebija sasniedzis tādu vērienu kā tagad.
Savā darbā es izvēlējos aprakstīt tieši piecdesmito un sešdesmito gadu kino industriju Amerikā, jo manuprāt šis laika periods ir atstājis lielu iespaidu uz kino tālāko attīstību. Darbs sastāv no industrijas vispārīga raksturojuma, kinofilmu tēmu un saturu raksturojums, kā arī sīkāka sešdesmito gadu apraksta. Nobeigumā esmu minējusi kāda nozīme sabiedrībā un kinematogrāfijā manuprāt bija tieši šim periodam.
Pēc otrā pasaules kara jaunās tehnoloģijas, kas kara laikā bija ļoti attīstījušās, tika pielietotas arī televīzijā un filmu uzņemšanā. Visvairāk ieguva televīzijas, jo jaunie izgudrojumi ļāva televīzijas tīkliem izplesties necerētā ātrumā. Kad piecdesmitajos gados tika izgudrota video ierakstīšana kasetē, televīzija arī varēja pārraidīt ne tikai dzīvās pārraides, bet arī lēti ierakstīt un vēlāk parādīt dažādas programmas. Piecdesmitie gadi bija televīzijas „zelta laikmets”, kad radās daudz jaunu šovu un raidījumu veidu. Tomēr televīzijas straujā izplatība mazināja tās unikalitāti un ekskluzīvumu.
Jau kad televīzija sāka veidot patstāvīgu auditoriju, tā strauji samazināja filmu industrijas peļņu. Pirmā filmu industrijas reakcija bija cīnīšanās pretī. Studijas spītīgi atteicās reklamēt savas filmas televīzijā, kā arī neatļāva veco filmu rādīšanu jaunajā medijā. Tomēr nekādā rīcība nespēja apturēt televīzijas augošo popularitāti.
Holivuda meklēja jaunus veidus kā piesaistīt auditoriju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register