Abu veidotais scenārijs Kūperam iepatikās uzreiz. Šādas filmas uzņemšanai tolaik bija nepieciešami lieli līdzekļi, inovatīvas tehnoloģijas un tehnika, bet tas nedrīkstēja studijai sevišķi dārgi. Kopīgi ar specefektu meistaru Vilisu O’ Braieru (Willis O’Brien) tika izlemts, ka jāuzņem gan “dzīvās ainas” (kad Kūpers atradās kamerai otrā pusē), gan stopkadru animācijas (ar Šaudseku kameras otrā pusē). Tad tās savienot vienotā veselumā. “Karalim Kongam” tika izveidotas vairākas mini figūras, kad atsevišķas ķermeņa daļas, kuras, ja saliek kopā, veidoja divpadsmit metru augstu modeli. Nekad iepriekš Holivudā nekas tāds nebija pieredzēts. Filmēšana ilga aptuveni astoņus mēnešus. Stopkadru uzņemšanas laikā apgaismojuma un figūru specifikas dēļ filmēšanai bija jāturpinās gan dienā, gan naktī bez apstājas. Kūperam bija nepieciešams izdomāt jaunu veidu, kā likt filmai izskatīties maksimāli reālistiskāk, savienojot kopā stopkadrus, montāžu un fonus. Filmēšanas dienas ilga garas stundas, kā arī paši Kūpers un Šaudseks redzami filmas kadros. “Karalis Kongs” bija pirmā filma, kurai tika sarakstīta orģināla mūzika, nevis izmantota jau esošā mūzika. Pirmo reizi tika ieskaņoti trīs dažādi skaņu ieraksti – mūzika, dialogi un citas skaņas. Šī filma mainīja tā laika kino industriju uz visiem laikiem, filma kļuva par “kasas grāvēju” un publika to ļoti iemīļoja, tomēr tā nesaņēma nevienu ASV Kinoakadēmijas nomināciju. …