Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926743
 
Evaluation:
Published: 12.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Klientu klasifikācija    4
1.1.  Kas ir klients    4
1.2.  Klienta uzvedību noteicošie faktori    4
1.3.  Klienta temperamenta tipi    6
1.4.  Klientu klasifikācija pēc dažādām pazīmēm    8
2.  Klientu apkalpošana    10
2.1.  Klientu apkalpošanas procesa veidi    10
2.2.  Klientu apkalpošanas procesa kvalitāte    11
3.  Saskarsme ar klientu    13
3.1.  Pielāgošanās klientam    14
3.2.  Pielāgošanās veidi    14
3.3.  Sarunas struktūra klientu apkalpošanas procesā    15
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
Extract

Visu veidu attiecībās ir svarīga savstarpējā saskarsme. Saskarsmes ar klientu pamatā ir zināšanas un prasmes, ko es aplūkoju savā referātā. Šim referātam par pamatu tiek ņemts uzņēmējdarbības galvenais posms – klients.
Klients ir vissvarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga peļņa, veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgākais ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no pakalpojuma. Klients ir mūsu sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram mēs kalpojam, nevis otrādi. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība.
Par jēdzienu „klients” var domāt dažādos kontekstos, jo nav vienas noteiktas definīcijas. Pārsvarā par klientu uzskata juridisku personu vai privātpersonu, kas pērk konkrētā uzņēmuma preci vai pakalpojumu – gan šo produktu kā gala lietotājs, gan kā starpposms šī produkta ceļā pie patērētāja, patstāvīgu pircēju vai pasūtītāju vai kā personu, kas izmanto advokāta, notāra, kredītiestādes u.tml. iestādes pakalpojumus. Bet klients ir arī personība, cilvēks, kurš izmanto uzņēmuma profesionālā darba rezultātus, cilvēks, kura vēlmes un vajadzības ir jāapmierina vislabākajā līmenī, jo no klienta ir atkarīgs uzņēmums, tā darba mērķis un panākumi. Tātad var secināt, ka klients ir uzņēmējdarbības galamērķis, uz kura vajadzībām, vēlmēm, interesēm un nodomiem tiek balstīta perspektīva uzņēmējdarbība.
Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība vai vēlme. Koncentrējoties uz šo vajadzību, klients apzināti vai neapzināti izmaina savu uzvedību, kas ļauj noteikt un paredzēt klienta rīcību. Uzvedība ir indivīda ārējā izpausme, izturēšanās, attieksme, ko parasti nosaka vitālās vajadzības un vide. Rīcība ir darbības rezultāts.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register