Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165632
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MOTIVĀCIJA    4
2.  APKALPOŠNAS STRATĒĢIJAS IZVEIDES TRĪS GALVENĀS SASTĀVDAĻAS    5
2.1.  Vēlamais rezultāts    5
2.1.1.  Kāda ir uzņēmuma klientu apkalpošanas galvenā prioritāte?    5
2.1.2.  Kur gribētu pozicionēties salīdzinājumā ar konkurentiem?    6
2.2.  Klientu cerības    7
2.2.1.  Segmentācija    7
2.2.2.  Ko patlaban dara konkurenti?    8
2.2.3.  Kas ietekmē klientu cerības?    8
2.3.  Procesa kapacitāte    9
2.3.1.  Kāda ir procesa pašreizējā kapacitāte?    9
2.3.2.  Cik lielas ir iespējas mainīt procesu izpildes līmeni?    9
3.  KLIENTU APKALPOŠANAS STANDARTS    11
4.  SEB UNIBANKAS KLIENTU APKALPOŠANAS STRATĒĢIJA UN STANDARTI    12
4.1.  SEB bankas klientu apkalpošanas stratēģija    12
4.2.  Klientu apkalpošanas standarta apraksts    12
4.3.  Bankas misija    14
4.4.  Klientu apkalpošanas pamatprincipi    14
4.5.  Klientu apkalpošnas situācijas    15
4.5.1.  Ģērbšanās stils, telpu un darba vietas sakārtošana    15
4.5.2.  Klienta ierašanās bankā    16
4.5.3.  Saruna ar klientu pa tālruni, atbildes sniegšanas principi, bankas darbinieku savstarpējās attiecības    16
4.6.  Aptaujas anketu apkopojums    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
  BIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    22
  PIELIKUMS    23
  Anketa    24
Extract

Manuprāt, katra uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir darbinieku motivācija veikt savus pienākumus pēc iespējas pārliecinošāk un atbilstoši darba devēja prasībām. Motivācija noteikti ir svarīga arī klientu apkalpošanas jomā, jo katram darbiniekam ir jābūt pietiekami motivētam izturēties pret klientu uzņēmuma izstrādāto klientu apkalpošanas standartu un stratēģiju noteiktajā kārtībā un izpildīt visas to prasības.
Katrs uzņēmējs ir ieinteresēts, lai darbinieks viņa organizācijā strādātu ilglaicīgi un būtu apmierināts ar darbu, kā arī motivēts sasniegt labus rezultātus. Taču nereti praksē ir pretēji – darbinieks ir neapmierināts un nespēj sevi realizēt ikdienas darbā. Darba devējam ir grūti izprast apstākļus un iemeslus, kāpēc darbiniekiem zūd motivācija. Par iemeslu tam var būt ļoti daudzi faktori, kas ietekmē cilvēka darbību, sākot no psihiskā stāvokļa un beidzot ar materiālo nodrošinājumu.
Biedrība Līdere, SIA Latvijas fakti un izdevniecība Lietišķās informācijas dienests veica pētījumu, kura mērķis bija noskaidrot, ar kādiem paņēmieniem stimulēt darbiniekus un stiprināt viņu lojalitāti uzņēmumam. Pētījuma rezultāti atklāja šādus darbinieku motivācijas un lojalitātes rādītājus, ko sagrupēja pēc svarīguma:
• Konkurētspējīga alga;
• Labi darba apstākļi;
• Piemaksa par virsstundām;
• Regulāras piemaksas un prēmijas;
• Elastīgs darba laiks;
• Karjeras izaugsmes iespējas;
• Veselības apdrošināšana;
• Uzņēmuma korporatīvie pasākumi. (Boitmane, 2006, 112)
Latvijas apstākļos liela nozīme ir atbilstošam atalgojuma līmenim, kas nodrošina cilvēka pamatvajadzības un spēju izdzīvot, tāpat nozīmīgas ir citas materiālās vērtības un moderns darba vietas aprīkojums. Svarīgas ir arī cilvēka izaugsmes iespējas, pozitīva darba vide un jauki kolēģi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register