Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728196
 
Evaluation:
Published: 15.06.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Klientu apkalpošanas principi viesmīlības nozarē    4
2.  Klientu apkalpošanas procesi viesmīlības nozarē    4
3.  Klientu apkalpošanas metodes un prakses viesmīlības nozarē    5
4.  Digitālās tehnoloģijas un klientu apkalpošana viesmīlības nozarē    6
  Nobeigums    7
  Secinājumi    7
  Izmantotie literatūras un uzziņas avoti    8
Extract

Klientu apkalpošana viesmīlības nozarē ir ne tikai būtisks elements uzņēmuma veiksmes ceļā, bet arī galvenais faktors, kas ietekmē klientu uzticību, atgriezenisko saiti un kopējo pieredzi. Šajā referātā mēs dziļāk iedziļināsimies klientu apkalpošanas nozīmē viesmīlības nozarē, izpētot tās būtību, ietekmi un efektīvas prakses. Viesmīlības nozare, kas ietver viesnīcas, restorānus, tūrisma aģentūras un citus uzņēmumus, ir īpaši jutīga pret klientu apkalpošanu. Klientu pieredze un sajūtas, ko viņi piedzīvo, saņemot pakalpojumus šajos uzņēmumos, var būt izšķirošas gan uzņēmuma reputācijai, gan klientu atkārtotai izvēlei. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register