Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:364606
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Ēdināšanas uzņēmumu analīze Latvijā no 2012.-2014.gadam    6
1.2.  Īss ieskats ēdināšanas nozares vēsturē un attīstībā    7
1.3.  Ēdināšanas uzņēmumu tirgus analīze un perspektīvas    8
1.4.  Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu patērētāju analīze    13
1.6.  Nodaļas secinājumi    22
2.  Restorāna “Vīzija” darbības organizācija    23
2.1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    23
2.2.  Restorāna “Vīzija” darba organizācijas īpatnības    26
2.3.  Restorāna “Vīzija” koncepcija    27
3.  Restorāna “Vīzija” ražošanas organizācija    33
3.1.  Restorāna “Vīzija” ēdienkarte    35
3.2.  Restorāna “Vīzija” telpu izvietojums un to funkcionālā saistība    37
3.3.  Restorāna “Vīzija” telpu platības aprēķins    39
3.4.  Restorāna “Vīzija” ražošanas procesa nodrošināšanai nepieciešamais inventārs    42
3.5.  Restorāna “Vīzija” atsevišķu ēdienu tehnoloģiskās kartes    42
4.  Restorāna “Vīzija” paškontroles sistēmas vadlīnijas    44
4.1.  Restorāna “Vīzija” paškontroles sistēmas vadlīnijas    44
5.  Restorāna “Vīzija” apkalpošanas organizācija    51
5.1.  Restorāna “Vīzija” tirdzniecības zāles plāns    51
5.2.  Restorāna“Vīzija” apmeklētāju skaita aprēķins    52
5.3.  Restorāna “Vīzija” tirdzniecības zāles caurlaides spējas koeficienta aprēķins    52
5.4.  Restorāna “Vīzija” nepieciešamo trauku un bāra inventāra saraksts    54
5.5.  Restorāna “Vīzija” galda servēšanas veidi    56
5.6.  Restorāna“Vīzija” interjera dizaina apraksts    57
6.  Restorāna “Vīzija” organizatoriskā struktūra    61
7.  Restorāna “Vīzija” mārketinga plāns    64
8.  Restorāna “Vīzija” finansu plāns    71
8.1.  Restorāna “Vīzija” risku raksturojums (SVID analīze)    71
9.  Secinājumi    74
9.1.  Vispārējie secinājumi    74
  Pielikumi    78
Extract

8.2. Nodaļas secinājumi
Apkopojot 8.nodaļā iekļauto informāciju ir skaidrs, ka:
• Restorāna “Vīzija” vadībai ir skaidrs kādam teorētiski ir jābūt uzņēmuma fianšu plānam;
• Ir izveidota gana detalizēta un topošajam restorānam atbilstoša SVID analīze;
• Restroānam “Vīzija” ir diezgan spēcīgas stiprās puses, kuras ir konkurētspējīgas ar citiem līdzīga tipa uzņēmumiem;
• Restorāna vājās puses ir viegli “labojamas” un to iespēju saraksts ir pietiekošs, lai varētu tās labot vai kaut nedaudz novērst;
• Restorānam “Vīzija” ir apzināti arī ārējo faktoru draudi, kuri varētu dod kādā brīdī gana spēcīgu “triecienu” uzņēmējdarbībai;
• Ir izstrādāti topošā restorāna ražošanas un apkalpošanas plāni;
• Ir izveidots mārketinga plāns, kurš balstīts uz mārketinga miksa 7p bāzes;
• Restorāna organizatoriskā struktūra ir veidota balstoties uz uzņēmuma kopējo konceptu, mērķiem un vajadzībām ilgākā laika periodā.

9. Secinājumi
9.1. Vispārējie secinājumi
Apkopojot šajā darbā sniegto informāciju, var izsecināt, ka:
• Ir apzināta turisma tirgus situācija gan Latvijā, gan konkrētajā reģionā;
• Autore ir iepazinusies arī ar dažādu mediju un nozares speciālistu viedokļiem par konkrēto tirgus nišu un specifiku;
• Ir izveidots unikāls koncepts restorānam, kurš būtu daļa no “Brīvadabas konferenču centra”;
• Ir izveidoti restorāna ražošanas un organizācijas plāni;
• Mārketinga plāns ir veidots uz mārketinga mikss 7p principa;
• Teorētiski ir apskatīta finansu plāna struktūra;
• Ir pietiekoši labi un plaši izveidota SVID analīze.

Ieteikumi:
• Pārdomāt papildus labierīcību skaitu un iespējas lielākam cilvēku skaitam;
• Pardomāt īslaicīgu izklaižu iespējas tūrisma grupām;
• Maksimāli apzināt visus iespējamos izdevumus, kas saistīti ar idejas realizēšanu “dzīvē”;
• Izmantot nozares speciālistu konsultācijas un apmācību iespējas;
• Izstrādāt konkrētu iespējamo finansu plānu

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register