Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861818
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Sabiedriskā saskarsme    5
1.1.  Attiecību veidošana ar klientu    5
1.2.  Kvalitāte    5
1.3.  Personāla serviss    7
1.4.  Personāla atlase    8
1.5.  Klientu apmierinātība un tās novērtēšana    9
1.6.  Klientu sūdzības un to risināšana    12
1.7.  Uz klientu apmierinātību un tās veicināšanu orientētās inovācijas    13
1.8.  RADAR metodetm    14
2.  Klientu apkalpošanas zvaigzneTM    16
2.1.  Uzmanības izrādīšana    17
2.2.  Sūdzības    17
2.3.  Rakstiski pateicības apliecinājumi    17
2.4.  Samilzušās problēmas    18
2.5.  Atkārtoti darījumi un labas atsauksmes    18
2.6.  Kavējumi    18
2.7.  Profesionālā pilnveidošanās    18
2.8.  Kļūmes sistēmā    19
2.9.  Apkalpošanas reputācija    19
2.10.  Dabiskais atbirums    19
2.11.  Nobeigums    20
3.  Viesnīcas „Sigulda” raksturojums    22
3.1.  Sabiedriskā saskarsme viesnīcā „Sigulda”    23
3.2.  Personāla serviss    23
3.3.  Klientu atsauksmes    24
3.4.  Klientu sūdzības un to risināšana    27
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Viesnīcas personāla attieksme un kompetence strādājot ar klientu, vistiešākā mērā parāda, kāda ir viesnīcas sniegto pakalpojumu kvalitāte un nostāja pret klientu.
2. Kontakts ar potenciālo klientu, vai tā būtu elektroniskā vēstule, vai telefonsaruna, ir jāveicina pozitīva un veiksmīga gaisotne, lai klients gribētu izmantot viesmīlības uzņēmuma pakalpojumus.
3. Viesnīcas vadības attieksme un kompetence strādājot ar personālu, vistiešākā mērā parāda, kāda ir viesnīcas sniegto pakalpojumu kvalitāte un nostāja pret klientu.
4. Uzņēmuma personālu pamatā sastāda augsti kvalificētu speciālistu komanda ar lielisku izglītību un lielu praktiskā darba pieredzi, kas uzņēmumu padara konkurētspējīgu pakalpojumu tirgū.
5. Atbilstoši un pareizi atlasīti darbinieki nosaka uzņēmuma darbības efektivitāti, kā arī gatavību pārmaiņām, attīstības perspektīvu un uzņēmuma izdzīvošanas iespējas.
6. Viesnīcas „Sigulda„ viesnīcas darbiniekiem tiek dota iespēja sasniegt savus individuālos mērķus, kā arī karjeras izaugsme visu departamentu darbiniekiem.
7. Katra uzņēmuma lielākais kapitāls ir augsti profesionāli, apmācīti un motivēti darbinieki. Tieši tāpēc uzņēmums par saviem darbiniekiem rūpējas, novērtē, izsaka uzslavas un nodrošina atbilstošus darba apstākļus.
8. Uzņēmuma vadība regulāri veic anonīmu darbinieku anketēšanu, kā rezultātā uzņēmuma vadība tiek informēta par reālo situāciju kolektīvā, kā arī darbinieku apmierinātību un ieteikumiem.

Priekšlikumi
1. Viesnīcai „Sigulda”, būtu jāpiedomā par tirgus segmentēšanu un tās priekšrocībām. Jo, veicot tirgus segmentēšanu (iedalot grupās potenciālos klientus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu, tādējādi palielinot uzņēmuma mārketinga darbību efektivitāti) viesmīlības uzņēmums iegūst precīzu informāciju par saviem klientiem, tādējādi spēj piedāvāt tieši tos pakalpojumus, kas visvairāk interesē potenciālos klientus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register