Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:643285
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga kontrolings un klientu apmierinātības kontrolings    2
1.1  Ko ietver mārketinga kontrolings kopumā?    2
1.2  Klientu apmierinātības kontrolings kā mārketinga kontrolinga sastāvdaļa    2
2.  Klientu apmierinātības kontroliera kompetence jeb, kas ir jāzina apmierinātības mārketinga kontrolierim    3
2.1  Kā veidojas pircēja apmierinātība?    3
2.2  Apmierinātības un lojalitātes radīšana caur klienta – pārdevēja attiecībām    5
2.3  Attiecību mārketings    6
2.4  Apmierinātības novērtējumi un mērījumi    8
2.5  Apmierinātības pakāpes noteikšanas metodes    9
2.6  Pircēju atkrišana un sūdzību uzvedība    11
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    13
Extract

Ko ietver mārketinga kontrolings kopumā?
Mārketinga kontrolings ir „kontrolinga pasākumi, kuru uzdevums ir atbalstīt tirgvedību, koordinējot noieta plānošanu, kontroli un informācijas plūsmu” [6].
„Mārketinga kontrolings aptver tādas sfēras kā dažāda veida informācijas iegūšana, plānošana, starpnodaļu koordinācija, rezultātu kontrole un organizācijas pārbaudes ar īpašu orientāciju uz mārketinga sfēru” [9].
Mārketinga kontrolingam vajadzētu būt kā mārketinga nodaļas sastāvdaļai vai atsevišķam „štābam” blakus mārketinga nodaļai. Ja netiek veidota atsevišķa mārketinga kontrolinga daļa, tad mārketinga kontrolinga pasākumus uzņemas vispārējā kontrolinga daļa. Mārketinga kontrolings veidojas ne tikai ciešā sadarbībā ar mārketinga nodaļu, bet arī ar citām uzņēmuma nodaļām: grāmatvedības, informācijas daļu, personālvadības daļu, plānošanas nodaļu. Saikni starp nodaļām, kā arī starp pašiem mārketinga kontrolieriem ir jānodrošina ātrai informācijas plūsmai un sistēmai uzņēmumā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1186261
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register