Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261243
 
Evaluation:
Published: 19.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu un saīsinājumu saraksts    3
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGS APBEDĪŠANAS PAKALPOJUMU TIRGŪ    6
1.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana    6
1.2.  Klienta rīcība patēriņa tirgū    7
1.3.  Pakalpojumu mārketinga darbību komplekss    9
2.  APBEDĪŠANAS PAKALPOJUMU SNIEDZĒJI LATVIJĀ    11
2.1.  Apbedīšanas pakalpojumu komplekss    12
2.2.  Apbedīšanas pakalpojumu sniedzēju skaits un izvietojums    13
2.3.  Apbedīšanas pakalpojumu sniedzēju finanšu rādītāji    14
2.4.  Apbedīšanas pakalpojumu cenas    16
2.5.  Izmantotās mārketinga metodes    17
3.  APTAUJAS DATU ANALĪZE PAR IZVĒLI IETEKMĒJOŠIEM FAKTORIEM    19
3.1.  Aptaujas respondenti    19
3.2.  Potenciālo klientu aptaujas dati    19
3.3.  Bijušo klientu aptaujas dati    23
3.4.  Potenciālo un bijušo klientu atbilžu salīdzinājums    27
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    31
  PIELIKUMI    33
Extract

2021. gadā Latvijā vidēji ik dienu nomira 95 cilvēki, gada laikā radot nepieciešamību
rīkot vairāk nekā 34 000 bēru. Salīdzinot ar 2020. gadu, mirušo skaits pieauga par 19,9%
procentiem, kas ir būtiskas izmaiņas, jo laika posmā no 2011. līdz 2020. gadam mirstība
svārstījās tikai robežās no 27 līdz 29 tūkstošiem mirušo gadā, taču 2021. gadā tika sasniegti 34
tūkstoši.1
Apbedīšanas pakalpojumu sniedzējiem ir būtiska loma bēru organizēšanas procesā.
Klienti izvēlas, cik lielu šī procesa daļu uzticēt apbedīšanas birojam. Uzņēmumi piedāvā gan
standarta apbedīšanas pakalpojumus, gan retāk izmantotas iespējas, piemēram, mirušo
pārvešanu no vienas valsts uz citu jeb mirušo repatriācijas pakalpojumus.
Pētījuma problēma: apbedīšanas pakalpojumu tirgum, ņemot vērā Latvijas bēru tradīcijas un
kulturālo skatījumu uz cilvēka nāvi, ir īpaša specifika, kas ietekmē klientu rīcību, tai skaitā
konkrētā apbedīšanas biroja izvēli.
Izvirzītā hipotēze: galvenie klientu izvēli noteicošie faktori apbedīšanas pakalpojumu
sniedzēju izvēlē ir ģeogrāfiskais novietojums un cena.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register