Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373648
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Klientu lojalitāte un tās veicināšana    3
1.1.  Klientu lojalitātes definīcija    3
1.2.  Lojalitātes būtība    3
1.4.2.  Lojalitātes uzticības fāzes    3
1.5.  Kā izmērīt lojalitāti?    4
  Lojalitātes novērtēšanas iespējas    4
1.6.  Kā izstrādāt lojalitātes stratēģiju?    4
1.7.  Kāda ir lojalitātes vērtība    5
1.8.  Uzņēmuma darbības, kas saistītas ar lojalitāti    6
1.9.  Klientu lojalitātes uzlabošana    7
2.  BalticMiles lojalitātes programma    8
2.1.  AirBaltic    8
2.2.  BalticMiles    8
2.4.  Ieguvumi no klientu lojalitātes programmu ieviešanas    9
2.5.  BalticMiles noteikumi un nosacījumi    10
2.6.  BalticMiles dalības līmeņi    11
2.7.  Rīcības un problēmu analīze    11
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Neskatoties uz BalticMiles lojalitātes programmas dalībnieku sūdzībām un izrādīto neapmierinātību, BalticMiles programmas lietotāju lielākā daļa ir apmierināti ar tās piedāvājumiem. Kā pozitīvus piemērus var minēt – priekšrocības lidojot ar airBaltic nododamās bagāžas maksas pazeminājumiem, reģistrēšanās kārtību, ātrās kontroles drošības iziešanu, sakrāto punktu tērēšanu katram klientam sev tīkamam piedāvājumam vai precei. Izvēle ir ļoti plaša, kas arī apmierina gandrīz jebkura klienta vēlmes. BalticMiles aicina izteikt priekšlikumus un uzlabojumus, lai gūtu lielāku lojālo klientu apmierinātību.
airBaltic ieviešot BalticMiles programmu, veicina tiešā veidā klientu lojalitāti, piesaistot tos ne tikai ariBaltic lidojumiem, bet arī visos sadarbības partneru uzņēmumos, kur var krāt punktus.

Secinājumi
1. Klientu lojalitāte ir ļoti svarīga jebkuram uzņēmumam, kas sniedz pakalpojumus vai pārdot preces.
2. Ir izstrādātas daudzas metodes, kā labāk izveidot klientu lojalitātes programmas un īstenot tās dzīvē.
3. Izstrādājot klientu lojalitātes programmu, uzņēmums tieši šīs programmas ietvaros var iegūt klientus, kas atgriezīsies atkal un atkal.
4. BalticMiles lojalitātes programma ir pazīstama tās patstāvīgajiem klientiem.
5.BalticMiles lojalitātes programma ir viegli saprotama, to var lietot ļoti daudzos veikalos, degvielas uzpildes stacijā, bankā, viesnīcās, restorānos, autonomu punktos u.t.t. Protams, visvairāk punktus klients iegūst lidojot.
6. BalticMiles aktīvi darbojas virtuālajā vidē un piedāvā klientiem visu informāciju par programmas norisi, pakalpojumiem u.t.t.
8. BalticMiles priekšrocība ir tās mārketinga daudzveidība, izplatīšanas kanāli.
9. Lielākā daļa klientu ir apmierināti ar BalticMiles klientu lojalitātes programmu.

Priekšlikumi
1. Turpināt veidot plašu atpazīstamību esošo klientu vidū, un arī potenciālo klientu vidū;
2. Veikt mārketinga darbus citu potenciālo klientu piesaistei;
3. Turpināt paplašināt sadarbības partneru loku;
4. Nostiprināt savas pozīcijas tirgū;
5. Sakrāto punktu tērēšanas iespējas paplašināt regulāri, piedāvājot ar vien pievilcīgākus punktu tērēšanas noteikumus;
6. Sekot līdzi jaunākajām tirgus tendencēm, pielietot jauninājumus BalticMiles lojalitātes programmā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register