Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Klientu lojalitāte un tās veicināšana uzņēmumā "airBaltic"-
Klientu lojalitāte un tās veicināšana uzņēmumā "airBaltic"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Klientu lojalitāte un tās veicināšana | 3 |
1.1. | Klientu lojalitātes definīcija | 3 |
1.2. | Lojalitātes būtība | 3 |
1.4.2. | Lojalitātes uzticības fāzes | 3 |
1.5. | Kā izmērīt lojalitāti? | 4 |
Lojalitātes novērtēšanas iespējas | 4 | |
1.6. | Kā izstrādāt lojalitātes stratēģiju? | 4 |
1.7. | Kāda ir lojalitātes vērtība | 5 |
1.8. | Uzņēmuma darbības, kas saistītas ar lojalitāti | 6 |
1.9. | Klientu lojalitātes uzlabošana | 7 |
2. | BalticMiles lojalitātes programma | 8 |
2.1. | AirBaltic | 8 |
2.2. | BalticMiles | 8 |
2.4. | Ieguvumi no klientu lojalitātes programmu ieviešanas | 9 |
2.5. | BalticMiles noteikumi un nosacījumi | 10 |
2.6. | BalticMiles dalības līmeņi | 11 |
2.7. | Rīcības un problēmu analīze | 11 |
Secinājumi | 14 | |
Priekšlikumi | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 |
Neskatoties uz BalticMiles lojalitātes programmas dalībnieku sūdzībām un izrādīto neapmierinātību, BalticMiles programmas lietotāju lielākā daļa ir apmierināti ar tās piedāvājumiem. Kā pozitīvus piemērus var minēt – priekšrocības lidojot ar airBaltic nododamās bagāžas maksas pazeminājumiem, reģistrēšanās kārtību, ātrās kontroles drošības iziešanu, sakrāto punktu tērēšanu katram klientam sev tīkamam piedāvājumam vai precei. Izvēle ir ļoti plaša, kas arī apmierina gandrīz jebkura klienta vēlmes. BalticMiles aicina izteikt priekšlikumus un uzlabojumus, lai gūtu lielāku lojālo klientu apmierinātību.
airBaltic ieviešot BalticMiles programmu, veicina tiešā veidā klientu lojalitāti, piesaistot tos ne tikai ariBaltic lidojumiem, bet arī visos sadarbības partneru uzņēmumos, kur var krāt punktus.
Secinājumi
1. Klientu lojalitāte ir ļoti svarīga jebkuram uzņēmumam, kas sniedz pakalpojumus vai pārdot preces.
2. Ir izstrādātas daudzas metodes, kā labāk izveidot klientu lojalitātes programmas un īstenot tās dzīvē.
3. Izstrādājot klientu lojalitātes programmu, uzņēmums tieši šīs programmas ietvaros var iegūt klientus, kas atgriezīsies atkal un atkal.
4. BalticMiles lojalitātes programma ir pazīstama tās patstāvīgajiem klientiem.
5.BalticMiles lojalitātes programma ir viegli saprotama, to var lietot ļoti daudzos veikalos, degvielas uzpildes stacijā, bankā, viesnīcās, restorānos, autonomu punktos u.t.t. Protams, visvairāk punktus klients iegūst lidojot.
6. BalticMiles aktīvi darbojas virtuālajā vidē un piedāvā klientiem visu informāciju par programmas norisi, pakalpojumiem u.t.t.
8. BalticMiles priekšrocība ir tās mārketinga daudzveidība, izplatīšanas kanāli.
9. Lielākā daļa klientu ir apmierināti ar BalticMiles klientu lojalitātes programmu.
Priekšlikumi
1. Turpināt veidot plašu atpazīstamību esošo klientu vidū, un arī potenciālo klientu vidū;
2. Veikt mārketinga darbus citu potenciālo klientu piesaistei;
3. Turpināt paplašināt sadarbības partneru loku;
4. Nostiprināt savas pozīcijas tirgū;
5. Sakrāto punktu tērēšanas iespējas paplašināt regulāri, piedāvājot ar vien pievilcīgākus punktu tērēšanas noteikumus;
6. Sekot līdzi jaunākajām tirgus tendencēm, pielietot jauninājumus BalticMiles lojalitātes programmā.
…
Klientu uzticība konkrētam uzņēmumam, produktam vai zīmolam, kas izpaužas kā atkārtoti pirkumi. Lojalitāte var veidoties kā pilnīgi brīvprātīga piesaiste apziņas līmenī uz uzticības pamata, kuru raksturo apzināta klientu uzvedība, izslēdzot iespēju aiziet no konkrētā piedāvātāja. Tās pamatā parasti ir klienta apmierinātība ar iepriekš patērētajiem produktiem (precēm vai pakalpojumiem). Piedāvātājs var arī apzināti veidot klienta lojalitāti, piedāvājot klientam izdevīgus nosacījumus. Savukārt klients pie produktu piedāvātāja piesaistās brīvprātīgi, ja to apmierina piedāvātie nosacījumi. Lai novērstu klientu aiziešanu, piedāvātājs var veidot dažādas (materiālas, emocionālas, tiesiskas) barjeras.
- Klientu apmierinātības kontrolings
- Klientu lojalitāte un tās veicināšana uzņēmumā "airBaltic"
- Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Klientu apmierinātības kontrolings
Research Papers for university11
Evaluated! -
Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā
Research Papers for university38
-
Uzņēmuma "X" produkcijas virzīšana Latvijas tirgū
Research Papers for university97
Evaluated! -
Antimonopolu likumdošana un konkurences veicināšana Latvijā
Research Papers for university11
-
Uzņēmuma vispārējās ārējās vides un konkurences vides novērtējums
Research Papers for university21