Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:782534
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Klientu servisa darbība    6
1.1.  Nesekmīgs klientu apkalpošanas serviss    10
1.2.  Veiksmīgs klientu apkalpošanas serviss    12
2.  ”Bite Latvija’’    15
2.1.  ”Bite Latvija” vēsture    15
2.2.  ”Bite Latvija” uzņēmuma struktūra    17
3.  Klientu serviss ”Bite Latvija”    19
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotie literatūras avoti    26
  Pielikums    27
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot studiju darbu, autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Lai bizness būtu veiksmīgs, klientam ir svarīgi saņemt atbildes un problēmām risinājumus. Pret klientu ir jābūt atklātam, sirsnīgam. Ir jāliek klientam sev uzticēties. Tikai tā klientu apkalpošanas serviss var būt sekmīgs.
2. Klientu apkalpošanas servisam būtiskās iezīmes ir komunicēt ar klientiem, gan tiešā pārdošana, gan caur e-pastiem vai telefona sarunu. Mūsdienās liela komunikācija notiek ar e-pastu starpniecību, taču uzņēmumi liek vilties, jo tikai 18% uzņēmumu atbild sešu stundu laikā uz e-pastiem. Tas var ietekmēt klientu apkalpošanas kvalitāti.
3. Kompānijas ”Bite Latvija” vērtības ir vienotība, uzvara un cieņa. Kompānija ir izveidojusi vislabākos pakalpojumus un tarifu plānus, ko piedāvāt klientiem, izvēle vienmēr ir pārdomāta.
4. Kompānijas mērķis ir ne tikai piesaistīt jaunus klientus, bet arī katru dienu palīdzēt esošajiem klientiem.
5. Pēc autores veiktās aptaujas var secināt, ka klientus kompānijā ”Bite Latvija” visvairāk apmierina uzņēmuma piedāvātā cena, aiz kura seko arī apkalpošanas līmenis.
6. Izanalizējot autores aptauju klienti atzina, ka kompānijā ”Bite Latvija” vismazāk apmierina tieši kvalitāte, aiz kura sekoja arī piedāvājumu klāsts, kas neapmierina klientus.
7. Autores veiktajā aptaujā tika noskaidrots, kā respondenti vērtē klientu apkalpošanu uzņēmumā ”Bite Latvija”. Vērtējuma skalā, kur bija iespēja atzīmēt ļoti sliktu (1) vai ļoti labu (5) klientu apkalpošanas servisu, 50 respondentu vidējā vērtība bija 3.66. No kā var izsecināt, ka klientu apkalpošana kompānijā ”Bite Latvija” tiek vērtēta labi, bet ne ļoti labi.
8. Anketas rezultātā uz jautājumu kas respondentus apmierina vislabāk kompānijas ”Bite Latvija” klientu apkalpošanas servisā, tika noskaidrots, ka visvairāk tiek atzīta kompānijas Bites interesantā pieeja klientiem, tajā pašā laikā no respondentu atbildēm var secināt, ka kompānija ne vienmēr atbild uz klientu jautājumiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1352310
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register