Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956172
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kas ir kognetīvais macību modelis    3
2.  Kognetatīva pieeja mācību procesā    3
3.  Metodes informācijas apstrādei un veicināšanai    4
4.  Skolēnu radošās domāšanas attīstīšanas iespējas    5
5.  Izmantotā literatūra    7
Extract

Kognitīvais (kvalitatīvais) modelis respektē audzēkņu izpratnes veidošanos, tas ir sarežģīts mācību process, kur tiek ietvertas spējas risināt problēmas, intuīcija, iztēle un uztvere. Pedagogi uzskata, ka mācīšanās rezultātu nevar novērtēt objektīvi, bet tikai subjektīvi. Šīs filozofijas pamatus ir izstrādājis Ž Piažē. To pedagoģiskajā darbībā ir izmantojusi M.Montesori. Kā zināms, viņa iekārtoja tādu mācību vidi, kas motivēja bērnus noteiktai darbībai. Te nozīmīga ir zināšanu kvalitāte nevis kvantitāte, katrs mācās savā tempā.
Kognitīvais mācību modelis akcentē konceptuālo izpratni un domāšanas spēju. Mācību procesā bieži tiek izmantoti konkrēti materiāli ( baterijas un spuldzes elektriskajām ķēdēm, kompleksu sistēmu modelēšanu informātikā). Izziņa tiek pētīta nevis ar kādas vienotas teorijas starpniecību, bet no 6 galveno viedokļu skatupunktiem: prāta informācijas apstrādes modelis; metakognīcija; aktīvi, nozīmes piesātināti mācīšanas modeļi un pieejas; konstruktīvistu skatījums; problēmu risināšanas pieeja; situātīvā izziņa. Šajā mācību modelī skolotājam vairāk rūp audzēkņa radītie garīgie modeļi apgūstamajai vielai. Kognitīvisti dod priekšroku vērtēšanas metodēm, kas prasa konstruktīvas atbildes, - domrakstiem, rakstiskiem ziņojumiem, projektiem, apkopojumiem, - visam, kas var atklāt audzēkņa konceptuālo izpratni daudz labāk nekā tradicionālie testi ar atbilžu izvēli.
Konstruktīvie procesi ir īpaši spēcīgi grupu apstākļos, kur katram dalībniekam jāizloba jēga no kompleksās sociālās mijiedarbības, kurā viņš iekļauts.
Kognitīvie jeb izziņas rezultāti ir mācību rezultāti, kuri saistīti ar kognitīvo jomu, piem., pareizrakstība, matemātiskās prasmes, lasītprasme.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1183647
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register