Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153036
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    5
1.  Kolektīvo iepirkšanās portālu darbība Latvijā    7
1.1.  Kā lietot?    8
2.  Viesnīcu jaunā pieeja – kolektīvie iepirkšanās portāli    9
3.  Patērētāju tiesības    11
4.  Patērētāju informētība    15
4.1.  Biežāk sastopamās problēmas    16
5.  Kolektīvo iepirkšanās portālu darbības principi    19
6.  Naktsmītņu piedāvājums kolektīvās iepirkšanās portālos    21
7.  Kolektīvo iepirkšanās portālu izvērtējums    22
8.  Viesnīcu guvums kolektīvas iepirkšanās portālos    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Literatūras saraksts    29
Extract

Secinājumi
1. Vērā ņemamu peļņu šāda tipa akcijas viesnīcām nerada – tās kalpo kā izdevīga reklāma, jo katrs klients sedz pašizmaksu pakalpojumam un tas ir daudz izdevīgāk kā ievietot reklāmu radio/televīzijā/presē.
2. Viesnīcu galvenie mērķi savu pakalpojumu piedāvāšanai kolektīvās iepirkšanās portālos ir jaunu klientu piesaistīšana, kā arī naudas plūsmas nodrošināšana ne sezonas periodā.
3. Uz visu kolektīvās iepirkšanās vietnēs piedāvāto pakalpojumu klāsta fona, naktsmītņu pakalpojumu īpatsvars un to popularitāte ir neliela, taču pārdošanas apjomi pierāda, ka konkrētā mērķgrupa tiek sasniegta, kas tad arī rada pakalpojumu noietu.
4. Likumdošana vēl nav pilnībā sakārtota, lai atvieglotu patērētāju tiesības pērkot pakalpojumus šajos portālos, taču portāli cenšas jau paši ieviest ”100% garantiju”, kurā ir iespējams atgūt savu naudu, ja pakalpojums vai prece nav apmierinājusi.
5. Kolektīvo iepirkšanās portālu pētījums pierādīja, ka šie kuponi mēdz būt maldīgi, un cilvēkiem ir ļoti rūpīgi jāizlasa un piezvanot jānoskaidro neskaidrie jautājumi.
6. Naudas atgriešanas ķēde ir sarežģīta un nav saprotams vai jāvēršas pie pakalpojuma sniedzēja vai pie portāla, kurš tirgo pakalpojumu, jo trūkst informācijas par atgriezenisko saiti.

Priekšlikumi
1. Lai viesnīcu izvērstās akcijas nebūtu veltas un to rezultātā tiešām tiktu iegūti jauni patstāvīgie klienti, lielākā uzmanība ir jāvelta servisa līmenim – apkalpošanai ir jābūt nevainojamai.
2. Likumā pieprasīt kolektīvās iepirkšanās portālos, piešķirt garantiju, arī tad, ja pakalpojums nav apmierinājis.
3. Jāizveido viens standarts, pēc kura sastādīt kupona aprakstu/noteikumus, lai nerastos pārpratumi, vai neskaidrības par pakalpojumu, kuru patērētājs vēlas iegādāties.
4. Likt sodus par patērētāju maldināšanu.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1334238
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register