Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:489213
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Virzība tirgū kā mārketinga sastāvdaļa tūrisma un viesmīlības nozarē    5
1.1.  Mārketinga raksturojums    5
1.2.  Pakalpojuma virzība tirgū    6
1.2.1.  Sabiedrisko attiecību nozīme    8
1.2.2.  Pozitīvā tēla veidošana    10
1.3.  Tūrisma galamērķa virzības tirgū specifika    12
2.  Kolkasrags kā tūrisma galamērķis    15
2.1.  Kolkas ģeogrāfiskais un vēsturiskais raksturojums    15
2.2.  Tūrisms Kolkā    17
2.3.  Tūrisma apskates objekti Kolkā    19
2.3.1.  Vēsturiskie objekti    19
2.3.2.  Dabas apskates objekti    21
2.3.3.  Aktīvās atpūtas piedāvājums    22
3.  Kolkasraga kā tūrisma galamērķa virzības tirgū analīze    23
3.1.  7S modelis    23
3.2.  SVID analīze    25
3.3.  Pētījuma rezultātu analīze    28
3.3.1.  Interviju analīze    28
3.4.  Kolkasraga kā tūrisma galamērķa virzības tirgū prakse    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikums    34
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Slīteres nacionālā parka aizsargjoslu un meža izmantošanas tiesību ierobežojumi kavē attīstīt tūrismu Kolkasragā.
2. Kolkasragam kā tūrismu objektam nav izveidota sabiedrisko attiecību vai komunikācijas nodaļa, kas nodarbotos tikai ar informācijas tālāku nodošanu masu medijiem un potenciālajiem klientiem.
3. Ir izveidota Kolkasraga tīmekļa vietne http://www.kolkasrags.lv, kur iespējams saņemt visu jaunāko informāciju par notikumiem, pasākumiem Kolkasragā, kā arī piedāvātie maršruti Kolkasraga apkārtnē, attēlu galerija, naktsmītņu piedāvājums un daudz citu lietu.
4. Izvērtējot Kolkasraga stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudus, var secināt, ka Kolkasrags kā tūrisma objekts apmeklētājiem ir pievilcīgs, taču, lai šis galamērķis attīstītos vēl vairāk, pastāv vairāki scenāriji, kā pozitīvi izmantot Kolkasraga iespējas.
5. Tūrisma nozarē nodarbināto skaits vasaras sezonas laikā ir vidēji 50 nodarbināto.
6. Tūrisma attīstībai nepieciešams uzlabot piedāvājumu daudzveidību un viesmīlības uzņēmumu skaita pieaugumu, sakopt apkārtējo vidi, veicināt tūrisma infrastruktūras attīstību.
7. Tūristus iespējams piesaistīt ar unikālu un savdabīgu piedāvājumu, maršrutiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register