Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:748688
 
Evaluation:
Published: 17.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Produktu raksturojums    6
2.1  118 tālruņu katalogi    8
2.2  Kontaktu centrs 118    11
2.3  118 interneta uzziņas    12
3.  Produktu virzīšana tirgū    15
3.1  Reklāma    16
3.2  Pārdošanas veicināšana    18
3.3  Tiešā pārdošana    21
3.4  Sabiedriskās attiecības    23
4.  Secinājumi    25
5.  Priekšlikumi    27
6.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Extract

Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu gan tagad, gan nākotnē. Tirgus piespiež patstāvīgi uzņēmējiem domāt par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par lēmuma sekām.
Lai nodrošinātu veiksmīgu darbību uzņēmumam ir jāprot izprast pircēja vajadzības, izvēlēties preci vai pakalpojumu un izvēlēties tirgu, kurā to pārdot. Mārketinga sūtība ir rast tādus ceļus un metodes pircēju vajadzību apmierināšanai, kas nodrošinātu labumu uzņēmējam. Jāveido produkts vai pakalpojums ar unikālām īpašībām, kas atšķiras no konkurenta produktiem.
Kursa darba mērķis ir izpētīt SIA ”Interinfo Latvija” produktu klāstu un to virzīšanu tirgū.
Lai sasniegtu darba mērķi, tiek izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1) pētīt produktu, pamatojoties uz speciālo literatūru un pēc uzņēmuma sniegtajām ziņām;
2) izpētīt produktu virzību tirgū, pamatojoties uz literatūru un pēc uzņēmuma sniegtās informācijas,
3) uz analīzes pamata izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par SIA ”Interinfo Latvija” produktiem un to virzību tirgū.
A utors izvēlējās tieši šo tēmu, jo strādāja šai uzņēmumā un strādājot redzēja daudzas kļūdas, kas darbā arī tiek analizētas tieši saistītas ar preču virzīšnanu tirgū. Vēlējos citiem vairāk pastāstīt par šo uzņēmumu un tā produktiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register